شناسهٔ خبر: 36444375 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هفته سیزدهم لیگ دسته اول| فینال لیگ در کرج و دربی گیلان/ زد و خورد بالانشینان

در هفته سیزدهم لیگ دسته اول تیم‌های صدرنشین و رده دوم جدول به مصاف هم می‌روند تمامی مدعیان بالانشین جدول هم با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، 8 دیدار از هفته سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال روز جمعه برگزار می شود و یک مسابقه هم روز شنبه انجام خواهد شد. حساس‌ترین بازی لیگ را در کرج شاهد هستیم. جایی که تیم صدرنشین گل ریحان البرز میزبان تیم مس رفسنجان رده دومی است. مسابقه‌ای 6 امتیازی که می‌توان آن را فینال لیگ هم دانست. برنده این مسابقه صدر نشین خواهد بود اما مساوی به ضرر هر دو تیم خواهد بود و ممکن است باعث صدرنشینی فجرسپاسی رده سومی یا نود ارومیه در رده چهارم جدول شود. 

فجرسپاسی هم بازی دشواری مقابل بادران تهران دارد.  بادران در رده پنجم جدول است و خودش را یکی از مدعیان صعود می داند. فجر بازی راحتی حتی در خانه با این تیم تهرانی نخواهد داشت. 

نود ارومیه بعد از میزبانی جنجالی از مس کرمان در هفته گذشته این هفته باید در ساوه به مصاف خوشه طلایی رده ششم جدول برود در این بازی هم هر دو تیم برای برد به میدان می روند و مساوی برای هیچ کدام از تیم ها نتیجه مطلوبی محسوب نمی شود. 

آلومینیوم اراک تنها تیم در جمع هفت تیم بالای جدول است که بازی نسبتا آسانی در هفته سیزدهم دارد و برخلاف سایر بالانشینان که بایکدیگر باید بازی کنند این تیم به مصاف آرمان گهر رده پانزدهمی جدول می رود که شاید بتوان این تیم را از پیش برنده دانست.

در گیلان هم یک دربی دیگر برگزار می شود و داماش گیلانیان تیم رده هشتم جدول لیگ میزبان تیم سپیدرود رده دهمی است. سپیدرود بعد از باخت به ملوان مقابل گل ریحان هم شکست خانگی را تجربه کرد تا تماشاگران این تیم حسابی ناراضی و عصبانی شوند و قرمزپوشان شهر رشت کار سختی در این مسابقه خواهند داشت. 

تیم مس کرمان رده نهمی جدول به مصاف استقلال خوزستان می رود دو تیم در گذشته های نه چندان دور در لیگ برتر هم حضور داشته اند ولی اکنون در لیگ یک حضور دارند و بعید است در پایان این فصل به لیگ برتر صعود کنند. مس شرایط و امکانات یک باشگاه را دارد و استقلال خوزستان مدام شرایط متغیری داشته است. 

سرخپوشان پاکدشت به مصاف تیم شهرداری تبریز می رود که در رده هفدهم قرار گرفته است. سرخپوشان می تواند در این بازی مقابل شهرداری تبریز پیروز شود. تیمی که با 23 گل خورده ضعیف ترین خط دفاع لیگ را همراه با ملوان در اختیار دارد. 

تیم های رده سیزدهم و شانزدهم جدول هم بایکدیگر بازی دارند. قشقایی شیراز با 14 امتیاز تلاش می کند به رده های بالاتر از سیزدهمی برسد و رایکا هم برای بقا در لیگ یک تلاش می کند.

نیروی زمینی و ملوان هم آخرین بازی هفته سیزدهم را در روز شنبه برگزار می کنند.

اسامی داوران هفته سیزدهم لیگ یک:

جمعه ۲۴ آبان

گل ریحان – مس رفسنجان

بیژن حیدری – مهدی الوندی – بهروز عالمی روشن – امید جمشیدی

ناظر: علی نقی مصطفی نژاد

داماش گیلانیان – سپیدرود رشت

اشکان خورشیدی – دانیال باشنده – عباس شیرزادی – مصطفی بینش

ناظر: حبیب الله شیرازی

مس کرمان – استقلال خوزستان

علی صفایی – موسی مه آبادی – مصطفی بابایی – رضا کریمی

ناظر: اسماعیل آمری

سرخپوشان پاکدشت – شهرداری تبریز

مسعود حقیقی – حمید سبحانی – امین قدیری – مجتبی شجاعی

ناظر: عبدالرسول استادزاده

*شنبه ۲۵ آبان

آرمان گهر سیرجان – آلومینیوم اراک

حسین زمانی – علی الفتی – محمد علی رضایی – سیدحسین حسینی

ناظر: ایرج نظری

*جمعه ۲۴ آبان

رایکا بابل – قشقایی شیراز

محمدباقر پورباقر – سیدیعقوب حجتی – محمود گوهری نژاد – عبدالحسین باستان

ناظر: رامین عرفانیان

فجر سپاسی شیراز – بادران تهران

محمدحسین زاهدی فرد – جلیل شعرانی – علی احمدی – یعقوب آشوری

ناظر: محمدحسین معتمدی فر

خوشه طلایی ساوه – نود ارومیه

پیام حیدری – عبدالعلی شکرگزار – محمدرضا فتحی – سعید لهراسبی

ناظر: حسین نجاتی

*شنبه ۲۵ آبان

ملوان بندرانزلی – نیروی زمینی تهران

عباس مهدی زاده – پوریا زحمتی – داریوش صابر مطلق – مصطفی مناجاتی

ناظر: مختار مهدوی

انتهای پیام/

نظر شما