شناسهٔ خبر: 36444070 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دکتر نجفی‌نژاد:

استخر دانشگاه منابع طبیعی گرگان دهه فجر امسال افتتاح می‌شود

50051

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: همزمان با دهه فجر امسال، استخر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افتتاح خواهد شد.

صاحب‌خبر -

علی نجفی‌نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: مجموعه ورزشی و استخر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، یکی از بزرگترین پروژه‌های ورزشی استان محسوب می‌شود و مشابه این پروژه را در سطح استان نداریم.

وی با اشاره به اینکه این پروژه بهمن‌ماه و دهه فجر امسال افتتاح می‌شود، افزود: تاکنون برای این پروژه بیش از ۸ میلیارد تومان هزینه شده و پیش‌بینی می‌شود با تجهیز و تکمیل آن این مبلغ به ۱۰ میلیارد تومان برسد.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تصریح کرد: طرح سردر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان که به‌زودی افتتاح می‌شود، جزو ۲۰ طرح برتر سردر دانشگاه‌های کشور انتخاب شده است‌.

نجفی‌نژاد در ادامه بیان کرد: این دانشگاه طی ۵ سال گذشته به‌خوبی زیرساخت‌های لازم را برای تبدیل‌شدن دانشگاه به یک دانشگاه نسل سومی و کارآفرین فراهم کرده است.

وی گفت: کلکسیون گیاهان مرتعی در دانشگاه راه‌اندازی شده و در سال گذشته، خود دانشجویان در این مجموعه کارهای اجرایی انجام داده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان خاطرنشان کرد: هرچقدر از آموزش تئوری به سمت آموزش عملی برویم، دانشجویان یادگیری بهتری خواهند داشت و علاقه به تحصیل بیشتری پیدا می‌کنند.

نجفی‌نژاد تصریح کرد: در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ۱۸۳ نفر عضو هیئت علمی و حدود ۲۲۰ کارمند رسمی، پیمانی و قراردادی فعالیت دارند و حدود ۴۰۰۰ دانشجو در حال تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه امسال پذیرش دانشجو بدون کنکور داشته، بیان کرد: در سال تحصیلی ۹۸-۹۹، ۳۰ درصد افزایش پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی داشتیم.

انتهای پیام

نظر شما