شناسهٔ خبر: 36443618 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

الساندرو بیریندلی:

یوونتوس موضوع رونالدو را مدیریت می کند

الساندرو بیریندلی، بازیکن سابق یوونتوس معتقد است این باشگاه به خوبی مسئله کریستیانو رونالدو را مدیریت خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، عصبانیت رونالدو بعد از تعویض مقابل میلان و رفتن به رختکن باعث ایجاد حواشی فراوانی در روزهای اخیر شده و برخی معتقدند ستاره پرتغالی با رفتار خود به باشگاه یوونتوس توهین کرده است. اما الساندرو بیریندلی نسبت به شرایط ابراز خوش بینی کرده و مدعی شد این ماجرا با قدرت مدیریت حل خواهد شد.

 

 

الساندرو بیریندلی گفت: "کریستیانو رونالدو؟ من فکر می کنم یوونتوس در تاریخ خود نشان داده است که این پرونده ها را می توان در خانه حل کرد. نارضایتی همیشه وجود داشته است، اما آنها باید در فضایی دوستانه حل شود. چنین اخباری باعث می شود مردم اظهارنظر های زیادی در این رابطه داشته باشند، اما یوونتوس مشکل را به بهترین روش حل خواهد کرد.

 

در این شرایط سرمربی باید در مورد مسائل مختلف تصمیم بگیرد. فقط شخصیت های اصلی می دانند چه اتفاقی افتاده است، شما باید قوانین داخلی را مطالعه کنید و ما فقط می توانیم فرضیاتی ارائه دهیم. در عصر مدیریت لوچیانو موجی، وی یک بار وارد اتاق رختکن شد و بیان کرد که ارزش ها و قواعد باشگاه یوونتوس چه بوده و نیازی به فراتر رفتن نیست. مهم این است که شفاف سازی باشد ودادن قدرت به سرمربی و گروه، به بازیکن نشان می دهد که این رفتارها دیگر نباید تکرار شود."

نظر شما