شناسهٔ خبر: 36442750 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

آموزش ۲۴۰ دختر بازمانده از ازدواج!

قائم‌مقام کمیته امداد استان همدان گفت: دوره آموزشی برای ۲۴۰ نفر از دختران بازمانده از ازدواج در محل اردوگاه فرهنگی، تربیتی فجر کمیته امداد همدان آغاز شده است.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

قاسم یارمحمدی توضیح داد: هم‌زمان با هفته وحدت دوره آموزشی دختران بازمانده از ازدواج از روز شنبه ۱۸ آبان ماه محل اردوگاه فرهنگی، تربیتی فجر کمیته امداد همدان آغازشده است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان همدان افزود: دوره آموزشی دختران بازمانده از ازدواج به‌صورت اردویی و طی مدت دو روز برای هر دوره با حضور تعداد ۲۴۰ نفر از دختران تحت حمایت، در حال برگزاری است.

آموزش ۲۴۰ دختر بازمانده از ازدواج!

یارمحمدی گفت: در این برنامه‌ها که با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می شود، کلاس‌های مهارت شاد زیستن به منظور مقابله با افسردگی، آرامش نبوی به منظور مقابله با اضطراب، انحرافات دختران، آشنایی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، روان‌درمانی، بیان احکام، نماز، تدبر در قرآن(تفسیر سوره نور)، مشاوره فردی و بازی‌های گروهی و ورزشی پیش‌بینی‌شده است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان همدان اضافه کرد: به‌طورکلی تعداد ۱۲۰۰ نفر از دختران بازمانده از ازدواج از شهرستان‌های تابعه استان در اردوهای دوروزه فوق شرکت خواهند کرد.

وی در پایان یادآور شد: برای برگزاری دوره مذکور مبلغ ۵۴ میلیون تومان مورد نیاز است که از محل اعتبار اردوهای آموزشی درون استانی با کمک خیران تأمین خواهد شد.

نظر شما