شناسهٔ خبر: 36440997 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

جانشین ستاد امر به معروف استان قم خبر داد؛

حمایت ستاد امر به معروف از فعالیت آمرین در فضای مجازی

حسینی حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر را رسالت ستاد امر به معروف دانست و تاکید کرد که با تصویب قانون بهانه برای کسی باقی نمی ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید محمد تقی حسینی جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم در سیزدهمین همایش خواهران مبلغه استان قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد، با بیان اینکه در دوره قبل مجلس شورای اسلامی قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان منکر تصویب شده است، گفت: اصل امر به معروف و نهی از منکر نیازی به قانون ندارد چرا که امر الهی است.

جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با اشاره به اینکه انبیا و خصوصا پیامبر اکرم(ص) بزرگ ترین آمران به معروف و ناهیان از منکر بودند، عنوان کرد: آمرین به معروف و ناهیان منکر جانشینان خدا و رسول او در زمین هستند.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر دو فرع فراموش شده دینی ما هستند، اظهار داشت: یکی از دلایل کم توجهی به امر به معروف و نهی از منکر عدم حمایت از آمران بود ولی اکنون با تصویب قانون توسط مجلس شورای اسلامی بهانه ای برای کسی باقی نمی ماند.

حسینی با اشاره به اینکه بعد از تصویب قانون مجلس در خصوص حمایت از آمران ستاد های امر به معروف و نهی از منکر تقویت شده اند، ابراز کرد: ستاد امر به معروف قم دفاتری را در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، جمکران و کوه خضر نبی ایجاد کرده است.

جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با بیان اینکه همگی باید آمر به معروف و ناهی از منکر باشیم، گفت: یکی از عرصه حمایت ستاد امر به معروف حمایت از فعالیت آمرین در فضای مجازی است.

وی مطالبه گری از مسئولین و فعالیت های پژوهشی را از برنامه های ستاد عنوان کرد و افزود: در تمامی ادارات و اصناف شوارای امر به معروف تشکیل شده است.

حسینی از فعالیت قرارگاه 19 دی برای رفع دغدغه پوشش ظاهری در استان قم خبر داد و عنوان کرد: علت بسیاری از مشکلات عدم توجه به تذکر لسانی است.

جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم در پایان افزود: ستاد امر به معروف آماده همکاری همه جانبه با خوهران مبلغه در عرصه پژوهشی است./1350/ج

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

<div id="video-display-embed-code_167397" ><script type="text/JavaScript" src="http://rasanews.ir/fa/news/play/embed/627080/167397?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما