شناسهٔ خبر: 36440061 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

صفایی بوشهری: استان بوشهر سد محکم نظامی است / لزوم حمایت از نیروهای مسلح

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر حمایت از نیروهای مسلح را حمایت از دیانت و هویت ملی دانست و گفت: نیروهای مسلح استان بوشهر ضمن توجه به برنامه‌های دانش بنیان، و داشتن آمادگی بالای دفاعی و روحی در برنامه‌ها و طرح‌‌های خود موفق عمل می‌کنند که مایه اقتدار و افتخار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز در نشست با امیر سرلشکر سید‌عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و فرماندهان نیروهای مسلح استان بوشهر با بیان اینکه همه آحاد و اقشار جامعه از نیروهای مسلح استان حمایت و پشتیبانی می‌کنند اظهار داشت: نیروهای مسلح باید احساس کنند تمام استان در همه رده‌های جامعه نیروی پشتیبانی آنان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه روحانیت کاملا از نیروهای مسلح حمایت می‌کند افزود:در حوزه تولیدات دانش بنیان، سخت‌افزارها، نرم‌افزارها فضای مطلوبی در استان حکم فرما است و در تامین تجهیزات نظامی مورد نیاز نیروهای مسلح توان شرکت‌های دانش بنیان پاسخگوی آنان است.

وی با بیان اینکه مردم این استان نسبت به دفاع از خاک و ارزش‌های دینی و مذهبی حساسیت بالایی دارند گفت: مردم استان یک وجب از خاک استان را به اندازه وجودشان می‌دانند، زمانی که مرحوم آیت‌الله بلادی حکم مقابله با انگلیسی‌های متجاوز در بوشهر را صادر کرد همه علما ضمن پشتیبانی از این حکم اعلام کردند دفاع  از یک وجب از خاک این استان یعنی  محافظت از تمام وجودمان است و رئیسعلی دلواری و هم رزمانش نگذاشتند خاک این استان به دست متجاوزان انگلیسی بیافتد.

صفایی بوشهری تاکید کرد: با وجود نیروهای مسلح توانمند با پشتوانه سپاه و بسیج و نیروهای مردمی، اگر مسئله‌ای رخ دهد،  بدون شک استان بوشهر یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار نفر سرباز دارد چراکه همه وظیفه خودشان می‌دانند از این آب و خاک دفاع کنند.

امام جمعه بوشهر دفاع از حریم، دین و میهن را از تاکیدات مردم انقلابی و ولایت‌مدار این استان دانست و خاطر نشان کرد: همه مردم بر اساس اندیشه‌های مقام معظم رهبری حرکت می‌کنند چراکه ولایتمداری در استان نهادینه شده و مردم استان همواره برای دفاع از این سرزمین آماده هستند.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در حوزه پدافند غیرعامل رتبه ممتازی در کشور کسب کرد افزود: به توجه به ظرفیت استان بوشهر، حوزه پدافند غیرعامل  این استان سنگین‌تر از جاهای دیگر است که با توسعه زیرساخت‌ها جایگاه پدافند غیرعامل در استان بوشهر مورد توجه قرار گرفت و بهبود یافت.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، امنیت استان بوشهر را مطلوب و پایدار دانست و تاکید کرد: با تعامل و همدلی نیروهای مسلح، نظامی، انتظامی، امنیتی، مسئولان و مردم، امنیت فوق‌العاده‌ مطلوبی در استان حکم‌فرما است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر از لحاظ اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، علم فناوری و نظامی استانی استراتژیک است گفت: علاوه بر آن، استان بوشهر منطقه ویژه فناوری ایران و در عرصه اقتصاد دانش بنیان این استان الگو است.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری استان بوشهر را دژ مستحکم و سد محکم نظامی دانست و بیان کرد: آمادگی فیزیکی، رصدی و توسعه حوزه دیجیتال و الکترونیک مورد توجه ویژه  استان بوشهر قرار دارد.

وی حمایت از نیروهای مسلح را حمایت از دیانت و هویت ملی دانست و گفت: نیروهای مسلح استان بوشهر ضمن توجه به برنامه‌های دانش بنیان، و داشتن آمادگی بالای دفاعی و روحی در برنامه‌ها و طرح‌‌های خود موفق عمل می‌کنند که مایه اقتدار و افتخار است.

 

انتهای پیام/

نظر شما