شناسهٔ خبر: 36439212 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امنیت عنصر اصلی پیشرفت جامعه است

دادستان خواف امنیت را عنصر اصلی پیشرفت جامعه دانست و نیروی انتظامی را سازمانی پویا در تامین امنیت و آرامش جامعه خواند و گفت : وضعیت امنیت به گونه‌ای است که مخلان نظم و امنیت و قانون گریزان توانی برای عرضه اندام و جولان ندارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از خواف، حجت‌الاسلام مصطفی مروی در جمع فرماندهان و کارکنان انتظامی شهرستان خواف امنیت را عنصر اصلی پیشرفت جامعه دانست و نیروی انتظامی را سازمانی پویا در تامین امنیت و آرامش جامعه خواند و گفت: وضعیت امنیت به گونه‌ای است که مخلان نظم و امنیت و قانون گریزان توانی برای عرضه اندام و جولان ندارند.

دادستان خواف سطح تعامل پلیس با دستگاه قضا را بسیار مناسب و هدفمند و مؤثر برشمرد و بیان کرد: امنیت بالاترین و مهم‌ترین نعمتی است که خداوند به یک جامعه اعطا می‌کند و امنیت عنصر اصلی پیشرفت هر جامعه‌ای است.

وی اجرای طرح‌های گوناگون از سوی پلیس را نشان از به‌روز بودن سیستم انتظامی و پویایی ناجا برشمرد و افزود: دستاوردهای مطلوب این فعالیت‌ها ناشی از هوشیاری و دقت نظر بالای کارکنان این نیرو است.

مروی سهم و نقش دیگر دستگاه‌ها و تعامل آحاد مردم با نیروی انتظامی را بسیار مهم خواند و اظهار کرد: تحقق کامل  پدیده‌های مثبت اجتماعی از جمله امنیت نیازمند مشارکت عمومی است.

فرمانده نیروی انتظامی خواف نیز در این جلسه با ارائه آماری از عملکرد سال جاری برخورد با جرایم از عزم جدی پلیس در ارتقاء امنیت عمومی خبر داد.

علیرضا حسینعلی‌زاده گفت: خوشبختانه با تلاش‌های گسترده صورت گرفته شاخص‌های امنیتی شهرستان خواف روز به‌روز ارتقاء یافته است.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه تعدادی از کارکنان پلیس به‌عنوان ظابطین برتر دستگاه قضایی از سوی دادستان خواف تقدیر شدند.

انتهای پیام/ 70051

نظر شما