شناسهٔ خبر: 36434130 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

آیت‌الله لایینی:

همگان باید در حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سهیم باشیم

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: همه ما وظیفه داریم در حفظ و نشر آثار دفاع مقدس سهیم باشیم و کمک کنیم.

صاحب‌خبر -

بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس دارای نور و برکت است/ من عضو افتخاری این مجموعه هستم به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و کارکنان این اداره‌کل امروز با آیت‌الله «محمدباقر محمدی لایینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران دیدار و گفت‌و گو کردند.

آیت‌الله محمدی‌لایینی در این دیدار با بیان اینکه نام و نهادی که شما انجام وظیفه می‌کنید، دارای نور و برکت و معنویت است، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم در حفظ و نشر آثار دفاع مقدس سهیم باشیم و کمک کنیم.

وی ادامه داد: ما عضو افتخاری این مجموعه هستیم و امیدواریم با کمک کسانی که حماسه دفاع مقدس را به وجود آوردند و برای ملت افتخارآفرین شدند، بتوانیم خادمان خوبی برای شهدا باشیم.

محمدی‌لایینی بر ارتباط با مجموعه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران تأکید کرد و گفت: در آینده نزدیک از مجموعه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس بازدید خواهم داشت.

در ابتدای این مراسم سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به مأموریت‌های این اداره‌کل در دو بخش، اظهار داشت: اجرای 102 برنامه فرهنگی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مأموریت‌ها به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه تدوین نقش مازندران در دفاع مقدس از دیگر مأموریت‌ها به شمار می‌آید، گفت: همچنین ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس از بزرگترین کارها است.

ملکی افزود: نماینده ولی فقیه در استان مازندران هم عضو رسمی شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس و هم عضو هیئت امنا و حساب مشترک 8825 به شمار می‌آید که برای جذب مشارکت ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس راه اندازی کردیم.

در این دیدار جانشین و معاون هماهنگ‌کننده اداره‌کل، مسئول مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، مسئول روابط عمومی، مسئول خبرگزاری دفاع مقدس و مسئول دفتر حفظ آثار شهرستان ساری نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما