شناسهٔ خبر: 36432598 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران:

اجرای ۱۰۲ برنامه فرهنگی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

ساری - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: اجرای ۱۰۲ برنامه فرهنگی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ماموریت های این اداره کل به شمار می رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله ملکی پیش ازظهر چهارشنبه در دیدار کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران بانماینده ولی فقیه در استان با اشاره به مأموریت‌های اداره کل حفظ آثار در دو بخش، اظهار داشت: اجرای ۱۰۲ برنامه فرهنگی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مأموریت‌ها به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه تدوین نقش مازندران در دفاع مقدس از دیگر مأموریت‌ها به شمار می‌آید، گفت: همچنین ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس از بزرگترین کارها است.

سردار ملکی افزود: نماینده ولی فقیه در استان مازندران هم عضو رسمی شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس و هم عضو هیئت امنا وحساب مشترک ۸۸۲۵ به شمار می‌آید که برای جذب مشارکت ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس راه اندازی کردیم.

حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران نیزبا بیان اینکه نام و نهادی که شما انجام وظیفه می‌کنید، دارای نور و برکت و معنویت است، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم در حفظ و نشر آثار دفاع مقدس سهیم باشیم و کمک کنیم.

وی ادامه داد: ما عضو افتخاری این مجموعه هستیم و امیدواریم با کمک کسانی که حماسه دفاع مقدس را به وجود آوردند و برای ملت افتخارآفرین شدند، بتوانیم خادمان خوبی برای شهدا باشیم.

محمدی لایینی بر ارتباط با مجموعه اداره کل حفظ آثار مازندران تأکید کرد و گفت: در آینده نزدیک از مجموعه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس بازدید خواهم داشت.

نظر شما