شناسهٔ خبر: 36431770 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اعزام ۴۵ نفر زائر بار اولی به مشهد مقدس از محل موقوفات همدان

حجت الاسلام زین العابدینی گفت: امسال نیز براساس دستور العمل سازمان اوقاف و امور خیریه با هدف اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش ۴۵ نفر به زیارت حرم مطهر ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اعزام می‌شوند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام «رضا حاجی زین العابدینی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: امسال نیز براساس دستور العمل سازمان اوقاف و امور خیریه با هدف اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش 45 نفر به زیارت حرم مطهر ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اعزام می‌شوند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: این زائران از بین افرادی که سن آنان بالای ۴۰ سال است و تاکنون به زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف نشده‌اند از طرف ادارات شهرستان‌ها معرفی و این زائران طی مراسمی به صورت قرعه کشی انتخاب شدند.

 

وی با بیان اینکه  برای اعزام هر نفر از این زائران حدود یک میلیون تومان  هزینه شده است، گفت: اعزام زائران با قطار ، اسکان در هتل و دادان یک پک هدیه به هر کدام از زائران اهدا می شود.

 

وی هدف از اجرای این امر فرهنگی را ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف و موقفات بیان و خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با اجرای صحیح این کار خیر،گام مهمی در پیشبرد برنامه های فرهنگی در استان برداریم.

 

نظر شما