شناسهٔ خبر: 36421920 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

چهره رونالدو، گریزمان، لواندوفسکی و دیبالا با سبیل+ تصاویر

یک سایت خارجی در طرحی جالب چهره فرضی فوتبالیست‌های مطرح جهان با سبیل را منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، سایت خبری بلیچر ریپورت در کار گرافیکی جالب، اقدام به انتشار چهره فرضی فوتبالیست‌های مطرح جهان با سبیل کرده است. 

در این گزارش تصویری برای ستاره‎های بزرگ فوتبال جهان انواع مختلف سبیل گذاشته شده که چهره آنها را دستخوش تغییرات زیادی کرده است.

کریستیانو رونالدو، کیلیان امباپه، روبرت لواندوفسکی، آنتوان گریزمان، پائولو دیبالا، خامس رودریگس و توماس مولر از جمله بازیکنانی هستند که در این گزارش تصویری برای آنها سبیل گذاشته شده است.

در زیر تصاویر این بازیکنان آمده است:

چهره رونالدو، گریزمان، لواندوفکسی و دیبالا با سیبیل+ تصاویرچهره رونالدو، گریزمان، لواندوفکسی و دیبالا با سیبیل+ تصاویرچهره رونالدو، گریزمان، لواندوفکسی و دیبالا با سیبیل+ تصاویرچهره رونالدو، گریزمان، لواندوفکسی و دیبالا با سیبیل+ تصاویرچهره رونالدو، گریزمان، لواندوفکسی و دیبالا با سیبیل+ تصاویرچهره رونالدو، گریزمان، لواندوفکسی و دیبالا با سیبیل+ تصاویرچهره رونالدو، گریزمان، لواندوفکسی و دیبالا با سیبیل+ تصاویرچهره رونالدو، گریزمان، لواندوفکسی و دیبالا با سیبیل+ تصاویرچهره رونالدو، گریزمان، لواندوفکسی و دیبالا با سیبیل+ تصاویرچهره رونالدو، گریزمان، لواندوفکسی و دیبالا با سیبیل+ تصاویر

 

انتهای پیام/

نظر شما