شناسهٔ خبر: 36420246 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گزارش اختصاصی

:: ابراهیم احمد- تشییع پیکر فرمانده گردان های القدس

هزاران فلسطینی پیکر بهاء أبو العطا فرمانده گردان‌های القدس را تشییع کردند و به مقاومت این اختیار را دادند تا به این جنایت وحشیانه پاسخ کوبنده دهد

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از غزه‎‏؛ صد‌ها هزار فلسطینی پیکر بهاء أبو العطا فرمانده گردان‌های القدس را تشییع کردند و به مقاومت این اختیار را دادند تا به این جنایت وحشیانه پاسخ کوبنده دهد.
<div id="video-display-embed-code_4165000"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2570615/4165000?width=350&height=250"></script></div>
مصاحبه ها:
۱- خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین
۲- محمود الزق دبیر هیات اقدام ملی در نوار غزه 
۳- اسماعیل رضوان از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین
۴- محمد الغول از رهبران جبهه مردمی 
خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: جهاد اسلامی و شاخه نظامی آن «گردان‌های قدس» هزینه سنگینی به دشمن تحمیل خواهند کرد. نظامیان و شهرک نشینان آن نیز تاوان سنگینی بابت این جنایت هولناکِ ترور شهید ابوالعطا و همسر وی خواهند داد.
محمود الزق دبیر هیات اقدام ملی در نوار غزه می‌گوید: این اقدام یک عملیات ترور وحشیانه بود، عملیاتی که باید پرونده اسرائیل را ماکمه به دادگاه بین المللی جنایت جنگی ببرد.
مقاومت در پاسخ خود درنگ نخواهد کرد و همچنان شهر‌های رژیم صهیونیستی را در هم می‌کوبد. تاکنون ده‌ها موشک به شهرک‌های سدیروت و عسقلان و تل آویو پایتخت رژیم صهیونیستی شلیک شد. مقاومت این شهر‌ها را به شهر‌های اشباح تبدیل کرده است. چگونگی و میزان پاسخ به رژیم صهیونیستی را مقاومت خود تعیین می‌کند.
اسماعیل رضوان از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: ترور ابوالعطا جنایت بزرگی است و واکنش به آن نیز باید در حد و اندازه‌های همین جنایت باشد تا ارکان رژیم صهیونیستی به لرزه درآید. به رژیم اشغالگر می‌گوییم: اگر بخواهد نیرو‌های ما را هدف قرار دهد، گردان‌های قدس و گردان‌های القسام پاسخ سختی خواهند داد.
محمد الغول از رهبران جبهه مردمی گفت: همه گزینه‌ها برای مقاومت فلسطینی در برابر رژیم صهیونیستی روی میز است. رژیم صهیونیستی بداند تا زمانی که اشغالگری در سرزمین فلسطین ادامه داشته باشد، منتظر مشت محکم مقاومت باید باشد.
فلسطینیان ساکن غزه در شرایط جنگ واقعی به سر می‌برند. سکوت در غزه، برای چگونگی پاسخ کوبنده‌تر است و صدای گلوله‌های توپ و تانک سرنوشت روز‌های آینده را تعیین خواهد کرد.
 

نظر شما