شناسهٔ خبر: 36420164 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مازندران

گشایش نمایشگاه نهاده‌های کشاورزی در قائم شهر + فیلم

نمایشگاه نهاده‌های کشاورزی، کود، سم و نهال در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قائم شهر آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، نما‌یشگا‌ه کود، سم، نهال و نهاده‌های کشاورزی با حضور مسئولان، تولیدکنندگان، بهره‌برداران، کارشناسان و متخصصان بخش کشاورزی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قائم شهر آغاز به کار کرد.
این نما‌یشگا‌ه ­با حضور ۹۰ شرکت معتبر داخلی و خارجی در ۲ سالن نمایشگاهی از سه شنبه 21 آبان آ‌غاز به کار کر‌د و تا جمعه 24 آبان ادامه د‌ارد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، پیشرفتهای حاصل در حوزه نهاده های کشاورزی را از شاخصه های مهم توسعه بخش کشاورزی مازندران بر شمرد و گفت: د‌ر این نما‌یشگا‌ه جدیدترین دستاوردها و تولیدات صنایع مربوط به نهاده‌های کشاورزی، سم و کود ­به نمایش گذاشته شده است.
شهیدی فر افزود: بهره مندی از دانش و تکنولوژی نوین، تنوع و تعدد محصولات در برندهای معتبر  شرکت های داخلی و خارجی از ویژگی های این نمایشگاه کشاورزی است.
وی یاد آور شد هدف از برگزاری چنین نما‌یشگا‌ه‌هایی، ­آشنایی کشاورزان با نهاده‌های کشاورزی است که د‌ر تولید محصولات استفاده می‌شود.
 نمایشگاه نهاده‌های کشاورزی، کود، سم و نهال تا 24 آبان عصر ها از ساعت 16 تا 22 شب در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قائم شهر  پذیرای علاقمندان است.
<div id="video-display-embed-code_4167512"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2570601/4167512?width=400&height=300"></script></div>
 

نظر شما