شناسهٔ خبر: 36420114 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

کلنگ زنی ۳۰۰۰ واحد مسکن محرومان در کردستان

50130

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از کلنگ زنی سه هزار واحد مسکن محرومان در کردستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی رضا تابش تابش امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان کردستان که با حضور معاون رییس جمهور برگزار شد اظهار کرد: کردستان نماد وحدت شیعه و سنی در کشور است.

وی افزود: امروز با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه کشور،۲ هزار واحد مسکن محرومان ویژه مناطق روستایی و ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومان شهری در کردستان کلنگ زنی شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان کرد: برای احداث مسکن محرومان هزینه ای از کسی دریافت نمی شود و در تلاشیم این پروژه ها به بهره برداری برسد و در اختیار محرومان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای احداث این پروژه ها به همکاری همه دستگاه های استان نیازمند هستیم.

در ادامه خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: افزایش منابع اعتباری در اسناد خزانه و افزایش تخصیص اعتبارات به کردستان نشان از توجه جدی دولت به توسعه  استان است. 

وی با توجه به اینکه هزینه ساخت و احداث جاده و تونل در کردستان، نسبت به استان های دیگر بسیار بالا است عنوان کرد: برای تقویت این حوزه در کردستان مقدار قابل توجهی اعتبار تزریق شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: امید است کردستان بیست و سومین مرکزی باشد که به شبکه سراسری ریل قطار متصل می شود و به این ترتیب ریل به سنندج هم برسد.

در ادامه این جلسه عدل، معاون فنی و امر زیربنایی سازمان برنامه و بودجه گفت: با توجه به پتانسیل ها و استحقاق کردستان، اقدامات خوبی برای توسعه استان طی دو سال اخیر صورت گرفته است.

 وی تخصیص اعتبار برای تکمیل راه آهن سنندج را جزو اولویت های کشوری ذکر کرد و افزود: امید است این اقدامات برای توسعه استان تداوم داشته باشد.

معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور، در رابطه با تخصیص آب به کردستان خاطرنشان کرد: دولت هیچ گونه بدهکاری در زمینه آب های مرزی، به کردستان ندارد.

وی از تامین اعتبار آب های خبر داد و یادآور شد: امید است کردستان جزو اولویت های ما باشد.

انتهای پیام

نظر شما