شناسهٔ خبر: 36420060 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

به میزبانی استان مرکزی

افتتاح 3 طرح عمرانی ورزشی با حضور معاون وزیر ورزش در استان مرکزی

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از افتتاح سه پروژه عمرانی ورزشی با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در این استان در روز بیست و دوم آبانماه(فردا) خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی عابد حقدادی اظهار کرد: استان مرکزی فردا 22 آبانماه، میزبان جمشید تقی‌زاده، معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان است که در جریان این سفر از اماکن ورزشی و پروژه‌های عمرانی بازدید و 3 پروژه عمرانی ورزشی را نیز افتتاح می‌کند .
حقدادی خاطرنشان کرد: افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای امیرآباد شهرستان فراهان، افتتاح پیست تارتان استادیوم ۱۵ هزار نفری حضرت امام خمینی (ره) اراک، افتتاح زمین بولس مجموعه ورزشی شهدای پنج مرداد اراک از جمله طرح‌هایی است که در سفر یک روزه معاون وزیر به بهره‌برداری می‌رسد .
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان داشت: همچنین بازدید از اماکن ورزشی شهرستان‌های آشتیان، تفرش و فراهان، بازدید از پروژه دهکده المپیک اراک، پروژه سالن سه هزار نفره امام خمینی (ره) و پروژه پیست تخصصی اسکیت ۲۲ بهمن اراک از دیگر برنامه‌های سفر معاون وزیر ورزش و جوانان به استان مرکزی است.
پایگاه اطلاع رسانی ورزش و جوانان استان مرکزی

نظر شما