شناسهٔ خبر: 36414195 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

عرضه مجدد آریزو۶ توسط مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو اواخر سال گذشته سدان زیبا و لوکس خود را با توجه به شرایط موجود به تعداد محدود به بازار عرضه کرد که با استقبال خوبی مواجه شد، اما با توجه به مسائل موجود برای مدتی عرضه این سدان جذاب و زیبا متوقف شد اما حال با توجه به تقاضای بالا برای این خودرو شرکت مدیران خودرو قصد دارد تا دوباره عرضه این خودرو را آغاز کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین، آریزو6 مدرن ترین سدان شرکت چری است که در بازار و برای رقابت با خودروهای بنامی چون مزدا3، هیوندای النترا و کیا سراتو خود را آماده کرده است که در شرایط فعلی بازار میتوانند علاقمندان یک خودروی سدان لوکس و مدرن را به خود جذب کند.

آریزو 6 از موتوری مشابه با تیگو7  که 1.5 لیتری توربو و به قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن بر متر  میباشد بهره میگیرد ، همچنین این خودرو دارای مجموعه کاملی از آپشن های ایمنی و رفاهی میباشد که میتوان  به ایربگ های جلو ، جانبی ، پرده ایی و همچنین سیستم پایداری الکترونیکی ( ESP) ، سیستم کنترل ضد لغزش (TCS) ، کنترل در سر بالایی (HHC)   میباشد، از جمله دیگر آپشن های مهم میتوان  به سیستم اتوهلد ، ترمز پارک برقی ، فرمان برقی ، دوربین 360 ,.... اشاره نمود.

همچنین مدلهای جدید این خودرو  با آپشن هایی چون صندلی برقی راننده  و گرمکن صندلی های جلو بر اساس تقاضای بازار ایران عرضه می‌شود.

از سوی دیگر این خودرو نیز به مانند دیگر محصولات برند چری ، از گارانتی 5 سال یا 150.000 کیلومتر و 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان که خدماتی منحصر به فرد در میان خودروسازان موجود میباشد بهره میبرد.

نظر شما