شناسهٔ خبر: 36414007 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

شزني: بوفون اول رفيق من است و بعد هم تيمي من/ مطمئنم رونالدو با فرم بهتري بازخواهد گشت

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- دروازه بان یوونتوس به تمجید کریستیانو رونالدو پرداخت و ابراز اطمینان کرد که او پس از بازی‌های ملی، دوباره تفاوت‌ها را رقم خواهد زد.
به گزارش آریا، اظهارات وویچک شزنی درباره تعویض رونالدو، تا حدی جنجال ساز شد اما دروازه بان لهستانی یوونتوس در مصاحبه دیگری، منظور خود درباره تعویض شدن رونالدو را به شکل بهتری بیان کرد. شزنی در مصاحبه با توتو اسپورت گفت:
باید اعتراف کنم دیدن جانلوییجی بوفون به عنوان دروازه‌بان دوم یوونتوس واقعا عجیب است. چند سال پیش، فکر کردن به چنین چیزی می‌توانست احمقانه باشد. با این حال، این یک تجربه لذت بخش برای من است چون جیجی در درجه اول، رفیق من است و بعد هم تیمی من.
گلر یوونتوس در خصوص نقش کنونی‌اش در تیم افزود:
نقش من در تیم تغییر کرده است و حالا جلوتر بازی می‌کنم چون خط دفاعی نیز جلوتر بازی می‌کند. همیشه سعی می‌کنیم حریف را پرس کنیم و خودم را با این روش تطبیق داده‌ام و حالا در کار تیمی مشارکت بیشتری دارم. گاهی اوقات ممکن است سختی بیشتر یا کمتری را متحمل شوید اما یوونتوس همیشه تیمی برنده است و حتی وقتی که به مشکل می‌خورد، می‌تواند راهی را برای پیروزی پیدا کند.
وی در خصوص تعویض کریستیانو رونالدو برابر میلان، این چنین توضیح داد:
همه می‌دانند که رونالدو به خاطر مصدومیت زانویش اخیرا صد درصد آماده نبوده است. وقتی ستاره‌ای مثل رونالدو در بهترین فرم بدنی‌اش نباشد، در حد و اندازه‌های خود نیز بازی نمی‌کند و طبیعی است که تعویض در چنین شرایطی باعث عصبانیت او شود. مطمئنیم که رونالدو پس از بازی‌های ملی با فرم بهتری بازخواهد گشت و دوباره تفاوت‌ها را رقم خواهد زد. همه ما از میزان کیفیت رونالدو باخبریم.  



نظر شما