شناسهٔ خبر: 36412087 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

حماس: اسرائیل بهای سنگینی پرداخت می‌کند | اصابت ۵۰ موشک به اسرائیل

اراضی فلسطین امروز شاهد تحولات بسیاری بوده است به طوری که یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی به شهادت رسید و تل‌آویو هدف حمله موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، متعاقب عملیات ترور رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن «بهاء ابوالعطا» یکی از فرماندهان مقاومت فلسطین در غزه، گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی تل آویو را مورد هدف قرار داده است.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با انتشار توئیتی به حمله تلافی‌جویانه «سرایا القدس» به تل‌آویو واکنش نشان داده و اعلام کرد: آژیرهای هشدار در سراسر جنوب و مرکز فلسطین اشغالی به صدا درآمده‌اند و یک میلیون نفر در پناهگاه به سر می‌برند.

این وزارتخانه همچنین مدعی شد بیش از ۵۰ راکت به سمت شهرهای مختلف رژیم صهیونیستی پرتاب شده که سامانه گنبد آهنین موفق به رهگیری ۲۰ مورد از آنها شده است.

«آویخای ادرعی»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به ناکارآمدی سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین اذعان کرد.

او گفت که از نخستین ساعات صبح امروز ۵۰ موشک از سمت نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

ادرعی اذعان کرد که سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین تنها توانسته ۲۰ موشک را رهگیری کند.

«فوزی برهوم»، سخنگوی جنبش حماس امروز با اشاره به ترور بهاء ابوالعطا یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: آنچه امروز دشمن اشغالگر انجام داد اقدامی خطرناک علیه مقاومت فلسطین بود که بیانگر این است رژیم صهیونیستی از قبل برای این جنایت برنامه ریزی کرده بود.

او  با بیان این مطلب، افزود: امکان ندارد یک قطره خون فلسطینی پایمال شود و دشمن اشغالگر باید بداند که بهای سنگینی را در این رابطه پرداخت خواهد کرد.

برهوم خاطرنشان کرد: مقاومت فلسطین واکنش به ترور ابوالعطا را آغاز کرده است و گروه های مقاومت مواضع یکپارچه ای دارند و نشست های پی در پی در غزه برگزار می کنند. هنگامی که گروه های مقاومت به جنایت اخیر اسرائیل واکنش نشان دهند، دشمن صهیونیستی درخصوص توانمندی های مقاومت فلسطین غافلگیر خواهد شد.

نظر شما