شناسهٔ خبر: 36402401 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

۱ شهید و ۳ زخمی در بمباران الشجاعیه غزه / انفجار در منزل یکی از رهبران مقاومت

الجزیره از وقوع انفجار در منزل یکی از رهبران مقاومت اسلامی در محله الشجاعیه در شرق غزه خبر داده و افزود در پی بمباران این محله توسط جنگنده‌های صهیونیستی ۱ تن شهید و ۳ نفر زخمی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، از وقوع انفجار در منزل یکی از رهبران مقاومت اسلامی در محله الشجاعیه در شرق غزه خبر داد.

این شبکه همچنین  از پرواز گسترده هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی بعد از وقوع انفجار در منزل یکی از رهبران مقاومت در شرق غزه خبر داد.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد در پی بمباران محله الشجاعیه در شرق غزه یک نفر شهید شد و ۳ نفر زخمی شدند.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز گزارش داد سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از شهادت یکی از فرماندهانش با نام بهاء سلیم ابوالعطا خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی مسئولیت حمله به فرمانده جنبش جهاد اسلامی را برعهده گرفت.

ارتش اشغالگر صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در عملیات مشترک ارتش و امنیت عمومی اسرائیل، ساختمانی را که در آن یکی از فرماندهان جهاد اسلامی با نام بهاء ابوالعطا حضور داشته هدف قرار داده است.»

در همین حال گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد در پاسخ به ترور شهید بها ابو العطا از فرماند شاخه نظامی این جنبش، از رژیم صهیونیستی انتقام خواهد گرفت.

زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در این باره گفت: «نتانیاهو با ترور بها ابو العطا از خطوط قرمز عبور کرد و ما به شدت به آن پاسخ خواهیم داد.»

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

نظر شما