شناسهٔ خبر: 36401650 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی | لینک خبر

روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

درخشش فناوران دانشگاه در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور

صاحب‌خبر -
فناوران دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور در پنجمین فن بازار ملی سلامت خوش درخشیدند.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: عملکرد بی نظیر فناوران دانشگاه در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور قابل تقدیر و باعث افتخار است.
دکتر کاوه حجت افزود: از بین ۲۵ ایده راه یافته به مرحله نهایی فن بازار، ۷ ایده به عنوان ایده های برگزیده توسط کمیته علمی انتخاب شد و در فن بازار ملی سلامت مورد تقدیر قرار گرفت.
وی ، از اختراع مهندس «امین یونسی هروی»، عضو هیأت علمی دانشگاه به عنوان سومین ایده برگزیده در کشور خبر داد و اظهار داشت: با اهدای لوح و جوایز نقدی از این عضو هیأت علمی دانشگاه تقدیر شد.
وی همچنین از اعلام آمادگی یکی از سرمایه گذاران برای حمایت از ایده «نگار  عبدالله زاده » دانشجوی بیوتکنولوژی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه خبر داد و تصریح کرد: از ایده این دانشجوی دانشگاه به عنوان تنها ایده مورد حمایت سرمایه گذاران با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.
وی اظهار داشت: ۳۶ تیم دانشجویی از دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در رقابت توسعه کسب و کار و کار آفرینی در این فن بازار شرکت داشتند که دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در بخش دانشجویی مقام سوم را کسب کردند و با لوح تقدیر و جوایز نقدی از آن ها تقدیر شد. 
شایان ذکر است، دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تنها دانشگاهی است که در فن بازار ملی سلامت در همه حیطه ها حائز رتبه شد.

نظر شما