شناسهٔ خبر: 36399565 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی:

تداوم راه شهدا باعث تعمیق معنویت در جامعه می‌شود

حجت‌الاسلام‌ سید احمد حسینی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با تضعیف معنویت، جامعه اسلامی را مورد هجمه قرار می‌دهند، بر همین اساس تداوم راه شهدا یکی از راه‌های تعمیق و توسعه معنویت در جامعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همایش تجلیل از روحانیون رزمنده و ایثارگر استان خراسان رضوی با حضور حجت‌الاسلام‌ «سید احمد حسینی» رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی امروز در مشهد برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسینی در این همایش با بیان اینکه روحانیت باید در حرکت‌های تقویت کننده نظام پیشرو باشد، اظهار داشت: بزرگترین مشکلی که جهان بشریت دچار آن شده نگاه مادی به دنیاست. اگر در برخی زمینه ها جامعه دینی و انقلابی ایران با مشکلی روبرو شده به دلیل تاثیرپذیری از این نگاه است.

وی تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی که از معنویت و اخلاق تهی اند به دنبال آن هستند تا با تضعیف معنویت، جامعه اسلامی ما را مورد هجمه قرار دهند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی خاطر نشان کرد: تداوم راه شهدا یکی از راه‌های تعمیق و توسعه معنویت در جامعه است که جوامع دیگر از این سرمایه بزرگ معنوی بی بهره هستند.

حسینی تصریح کرد: توفیقات امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه باور و اعتقادات امت حزب الله حاصل شده است.

وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد این باور را تضعیف کند. شهدا و ایثارگران از بالاترین سرمایه‌های وجودی خود گذشتند تا آیندگان پاسدار این راه باشند تا این باور ریشه دار‌تر شود. رسالت روحانیون و علما این است که ضمن تعمیق این اعتقاد و باور، آن را ماندگار کنند.

حسینی افزود: امروز کسانی هستند که به برکت خون شهدا بر مسند نشسته اند اما اقداماتی را انجام می‌دهند که نتیجه آن تضعیف این باور است. در حالی که در سایه دین باوری امت حزب الله است که نظام مقدس جمهوری اسلامی حرف های جدیدی را در دنیا مطرح می کند.

رئیس سازمان بسیج طلاب خراسان رضوی ادامه داد: مخالفان معنویت و اخلاق اصرار دارند جهان را حیوانی و مادی معرفی کنند و این سیر قهقرایی را برای انسان، یک تمدن جلوه دهند. در حقیقت این افراد متحجر هستند. در بینش الهی و معاد و معنویت نمی‌شود از عدالت خواهی و خیرخواهی صرف نظر کرد.

وی افزود: اگر ما در مقابل ظلم ظالم نمی‌توانیم سکوت کنیم به خاطر باورمان به معاد است و بسیج وظیفه دارد که از این باور پاسداری کند.

حسینی در پایان حضور در صحنه را نیاز امروز جامعه دانست و گفت: بر اساس این باور و ایمان باید در صحنه حضور داشته باشیم و متزلزل نشویم تا دشمن قادر به وارد کردن ضربه بر پیکره نظام نشود.

انتهای پیام/

نظر شما