شناسهٔ خبر: 36397234 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

حاشیه کانال آب شهر فرون‌آباد ایمن سازی شد

کوروش میرزایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهر فرون‌آباد به دلیل واقع شدن در جنوب بزرگراه امام رضا(ع)، ارتفاعات چهل‌قز و سنگتراشان، همواره

صاحب‌خبر -

کوروش میرزایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهر فرون‌آباد به دلیل واقع شدن در جنوب بزرگراه امام رضا(ع)، ارتفاعات چهل‌قز و سنگتراشان، همواره در خطر بروز سیلاب قرار دارد و عبور کانال انتقال آب از مرکز شهر، این خطر را افزایش می‌دهد.
وی گفت: طی سال‌های اخیر، ورود حجم زیاد آب از سمت قیام‌دشت و شهرک انقلاب همراه با مقادیر زیادی زباله و بطری‌های پلاستیکی به کانال انتقال آب فرون‌آباد، باعث سرریز شدن و ورود آب به معابر اصلی شده بود که این امر خطر سقوط افراد و یا خودروهای عبوری را به داخل کانال افزایش می‌دهد که با برنامه ریزی صورت گرفته و با هدف کاهش خطرات ناشی از بروز سیلاب به ویژه در فصول پربارش، عملیات نصب بلوک‌های سیمانی در دو سمت این کانال انجام شد.
میرزایی افزود: کارکرد اصلی دیوارهای سیل‌ بند که در طول ۶۰۰ متر و با استفاده از ۱۸۰ نیوجرسی اجرا شده، هدایت روان‌آب و جلوگیری از گسترش سیل در سطح شهر است.


نخاله‌های رها شده در سطح شهر جمع آوری شد
وی همچنین از اجرای طرح جهادی جمع‌آوری نخاله از سطح شهر فرون آباد خبر داد و افزود: برخی از افراد با بی‌توجهی نسبت به حقوق شهروندان، مبادرت به تخلیه نخاله در مناطق مخلف شهر می‌کنند که این اقدام علاوه بر این که سبب بروز مشکل برای مردم می‌شود، مدیریت شهری را برای خدمت رسانی به شهروندان با چالش جدی مواجه می‌کند.
شهردار فرون‌آباد پاکدشت اظهار داشت:  اجرای طرح جمع آوری نخاله های ساختمانی در سطح شهر با هدف افزایش زیبایی منظر شهری و رسیدگی به مشکلات شهروندان در بخش تنظیف شهر انجام می‌شود و به طول کامل کلیه مصالح و نخاله‌های رها شده از معابر شهر جمع آوری می‌شود.
شهر فرون‌آباد پاکدشت با جمعیتی بالغ بر ۲۶ هزار نفر جمعیت، در ۱۵ کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است.

انتهای پیام

نظر شما