شناسهٔ خبر: 36396133 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

هیات کاراته کرمانشاه با همه توان از قهرمانان خود حمایت می‌کند

سعید نصراللهی عصر دوشنبه در نشستی خبری که در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: مهمترین موضوع برای قهرمان هر رشته ای،

صاحب‌خبر -

سعید نصراللهی عصر دوشنبه در نشستی خبری که در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: مهمترین موضوع برای قهرمان هر رشته ای، نگه داشتن آن و تلاش برای تقویت او است‌.

وی افزود: ما هم در هیات تکواندو کرمانشاه تلاش کرده ایم این موضوع را به خوبی رعایت و اجرا کنیم تا باعث تقویت روحیه قهرمانان خود شده و هم ورزشکاران رده های سنی پایه را به ادامه حضور در این عرصه تشویق کرده باشیم.

نصراللهی تصریح کرد: موضوع حمایت در قهرمانان نوظهور کاراته استان مانند علی مسکینی و آتوسا گلشادنژاد که قرار است به زودی در رده سنی بزرگسالان و در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان نماینده ایران باشند بیشتر به چشم می‌خورد چرا که آنها به انگیزه مضاعفتری نیاز دارند.

رییس هیات کاراته استان کرمانشاه یادآور شد: حدود یک ماه پیش علی مسکینی به دلیل مشکلات مالی قید حضور در مسابقات لیگ جهانی ( کاراته وان) روسیه را زد اما هیات کاراته کرمانشاه به هر شکل ممکن زمینه اعزام این ورزشکار را فراهم کرد و توانست در مسابقات امتیازات خوبی به رنکینگ جهانی خود اضافه کند.

وی تصریح کرد: خانم گلشادنژاد نیز در المپیاد استعدادهای برتر کشور که تابستان برگزار شد از حمایت های لازم هیات کاراته برخوردار و با حضور در این رقابت ها مدال طلا را کسب کرد.

نصراللهی، شایسته سالاری را اساس برنامه های هیات کاراته کرمانشاه عنوان کرد و گفت: با تمام وجود از ورزشکاران و مربیان خود حمایت می کنیم.

رییس هیات کاراته کرمانشاه در ادامه از فعالیت حدود ۶ هزار ورزشکار بیمه شده در این هیات خبر داد و گفت: حدود ۶۰ درصد آنها را بانوان و ۴۰ درصد را نیز آقایان تشکیل می دهند.

وی یادآوری کرد: به جز ثلاث باباجانی، کاراته در همه شهرستان های استان فعال است و شهر یادشده نیز حتما امسال فعالیت جدی خود را آغاز خواهد کرد.

نصراللهی، اجرای برنامه های استعدادیابی به منظور پشتوانه سازی برای قهرمانانان فعلی کاراته استان را از مهمترین برنامه های پیش روی هیات ذکر کرد و گفت: در همین راستا به زودی با آموزش و پرورش نیز تفاهم نامه همکاری امضا خواهد شد.

رییس هیات کاراته کرمانشاه، برگزاری مسابقات قهرمانی استان در همه رده های سنی را از دیگر برنامه های در دست اقدام برشمرد و گفت: مسابقات بانوان روزهای ۳۰ آبان و اول آذر و مسابقات آقایان نیز روزهای ششم و هفتم آذر در خانه کاراته کرمانشاه برگزار می شود.

وی در خصوص شانس کاراته کاهای کرمانشاهی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز گفت: مهدی خدابخشی، سامان حیدری و سعید احمدی از جمله این ورزشکاران هستند که امکان کسب سهمیه را دارند.

رییس هیات کاراته استان کرمانشاه در پایان، تعدد سبک های کاراته و مشکلات مالی را نیز از جمله مشکلات این هیات برشمرد.

انتهای پیام

نظر شما