شناسهٔ خبر: 36387987 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

گزارش تمرین پرسپولیس؛

سکوت بازیکنان در روز ممانعت از فیلمبرداری هواداران

مهدی مرتضویان

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین صبح امروز خود را بدون حضور ملی پوشان برگزار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۱:۱۵ امروز تمرین آماده سازی خود را در مجموعه ورزشی شهید کاظمی در غیاب ۷ ملی پوش خود برگزار کرد.

* در این تمرین تمامی بازیکنان پرسپولیس غیر از بشار رسن هافبک تیم ملی عراق و ۶ بازیکن تیم ملی فوتبال ایران حضور داشتند تا کارهای بدن سازی و تمرین تاکتیکی را زیر نظر اعضای کادر فنی برگزار کنند.

* جونیور براندائو مهاجم برزیلی سرخپوشان در اکثر دقایق تمرینی امروز همراه با بازیکنان جوان این تیم کارهای تاکتیکی را انجام می داد تا کالدرون نشان دهد اعتقادی به حضور او در بین نفرات اصلی تیمش ندارد.

* بوژیدار رادوشویچ و دو دروازه بان تیم امید پرسپولیس به طور اختصاصی زیر نظر محسن سیدی تمرینات خود را برگزار کردند.

* بازیکنان پرسپولیس پس از کار با توپ، اقدام به انجام تمرینات تاکتیکی کردند و آنها سانترهای کوتاه و بلند را در قالب گروه های ۴ الی ۵ نفره مرور کرده و سپس تمرین شوت زنی انجام دادند.

* مهرداد خانبان آنالیزور پرسپولیس حضور فعالی در تمرین امروز سرخپوشان داشت و آیتم های تاکتیکی را با سرمربی این تیم به طور منظم بررسی می کرد.

* یکی از میهمانان ویژه تمرین امروز مشغول فیلمبرداری از کارهای تاکتیکی بود که یکی از اعضای تدارکات تیم از وی خواست تا این فیلم را از گوشی تلفن همراش پاک کند.

* نکته جالب توجه، سکوت اکثر بازیکنان در طول تمرین بود. آنها که معمولا با شوخی های خود فضای تمرین را تحت تأثیر قرار می دادند، امروز بدون هیچ صحبتی تاکتیک های کالدرون را برگزار کردند.

نظر شما