شناسهٔ خبر: 36385807 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دشمن زیرساخت‌های مملکت اسلامی را نشانه گرفته است

نماینده مردم سیستان‌وبلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با اعلام اینکه کشور در حال پویایی است، گفت: دشمن مخالف توسعه بوده و زیرساخت‌های مملکت اسلامی را نشانه گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در نشست مشترک علما، نخبگان و متدین شیعه و اهل سنت خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: از مجموعه آماری انسان‌ها، کمتر از یک چهارم جامعه اسلامی هستند و مابقی یا تفکر دینی الهی و یا تفکر مادی دارند.

وی با اشاره به اینکه استکبار در صدد مقابله با جهان اسلام بوده و در کشورهایی مانند میانمار، لبنان، روسیه، عراق و فلسطین مقابله نشان می‌دهند، گفت: دشمنان با انگیزه‌های گوناگون کمر به نابودی و تجزیه جهان اسلام بسته و در این امر تردیدی نیست.

نماینده مردم سیستان‌وبلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دو قدرت چپ و راست دنیا مانند قیچی به ظاهر برابر هم رجزخوانی می‌کنند اما هر کس در بین دولبه قرار گیرد، نابود می‌شود، تبیین کرد: دشمنان هزینه‌های سنگینی را در زمینه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی متحمل شدند تا در جامعه اسلامی تفرقه بیاندازند.

سلیمانی با بیان اینکه دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی تبلیغات زیادی می‌کند به‌گونه‌ای که امروز ۸۰ میلیون کلمه علیه اسلام تنها در شبکه‌های تلویزیونی و رسانه‌ای پخش شده، عنوان کرد: استکبار با گسترش بیماری‌های مزمن مانند ایدز و برنامه‌های مختلف به دنبال جلوگیری از پیشرفت توسعه اسلام است.

وی با اعلام اینکه کشور در حال پویایی است اما دشمن مخالف توسعه بوده و زیرساخت‌های مملکت اسلامی را نشانه گرفته، اضافه کرد: دشمن برای نابودی اسلام کمر همت بسته است لذا باید به ضرورت و به فرموده رهبری هوشمندانه و هوشیارانه متحد شویم و با همدلی به مقابله با دشمنان اسلام برخیزیم.

نماینده مردم سیستان‌وبلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه هر جا نظام سلطه بخواهد علیه ملت مظلومی سلطه‌گری انجام دهد، رد پای مدافعان نظام برای دفاع دیده می‌شود، بیان داشت: افغانستانی که کشوری غنی از مخازن بوده، به‌دلیل دخالت‌ها و جنگ‌های روس و آمریکا فقیر است.

سلیمانی با بیان اینکه دشمن در تلاش است گسلی بین امت اسلامی پیدا کند، مطرح کرد: دشمن در صدد پیدا کردن فرصتی برای فروکردن خنجر در اسلام است زیرا هیچ مملکتی مانند اسلام سرنوشت را به دست مردم نسپرده است بنابرابن باید نگاه‌مان به مرکز کشور قوی باشد.

وی حج را زیباترین صحنه اعتقاد و وحدت مسلمانان دانست و بیان داشت: علمای بزرگ اسلام در مبانی فقه عملی و شریعت اختلاف نظر ندارند و اختلافات احتمالی در فهم است بنابراین فهم تعیین دلالت کاری اجتهادی بوده و باید مجتهد آن را انجام دهد.

نماینده مردم سیستان‌وبلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی کشوری بی‌نظیر در نمونه انصاف، عدالت و وجدان داریم، مطرح کرد: ولی فقیه ما در رعایت مستحبات دقیق هستند و فرمودند هر کس به مقدسات اهل سنت توهین کند با من طرف است.

انتهای پیام/69039/ج/ی

نظر شما