شناسهٔ خبر: 36378818 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

خسارت سیل به تیرهای برق در شهرهای گلوگاه و بهشهر

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: بیشترین خسارت سیل در مازندران در بخش سقوط تیرهای برق در شهرهای بهشهر و گلوگاه بوده که در مجموع خسارت جزئی بوده است.

صاحب‌خبر -

رضا غفاری درباره میزان خسارت وارد شده به شبکه برق بر اثر سیل اخیر در مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: بیشترین خسارت در بخش سقوط تیرهای برق در شهرهای بهشهر و گلوگاه بوده که در مجموع خسارت جزئی بوده است.

وی با بیان اینکه درحال حاضر بیشترین فعالیت شرکت توزیع برق مازندران در زمینه سرویس و تعمیرات شبکه برق است، افزود: در این زمینه اقداماتی ازجمله شاخه‌زنی، تعمیرات خطوط، مقاوم‌سازی و تاب‌آوری تیرهای برق درحال سقوط در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران اضافه کرد: انجام اقدامات لازم در بخش‌های تعمیرات و نگهداری موجب شده درصورت بروز حوادث از خسارت بیشتر جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اعلام اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات ما در بحث وصول مطالبات است، اظهار کرد: تا پایان سال گذشته میزان مطالبات شرکت 85 میلیارد تومان بوده درحالی‌که درحال حاضر به 200 میلیارد تومان رسیده و درصورتی‌که این مطالبات وصول شد در انجام پروژه‌ها با مشکلات جدی مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/86034/غ

نظر شما