شناسهٔ خبر: 36378774 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

علی شوری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

امیدوارم مقابل عراق نتیجه مطلوب را بگیریم/ سرعت مسابقات لیگ برتر بیشتر شده است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم بازی با عراق حتما نتیجه بگیریم و اگر خدایی نکرده نتیجه نگیریم صورت خوشی را برای فوتبال ما ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی شوری، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، درخصوص تیم پیشکسوتان استقلال به خبرنگار برنا گفت: پیشکسوتان استقلال را 10-12 سالی است که جمع و جور کردیم و با 17-18 نفر کار را شروع کردیم و چیزی حدود 180 پیشکسوت هستیم که هم شاغل داریم مثل علی منصوریان، محمد خرمگاه و مهدی پاشازاده که سرکار و دارای تیم هستند و متأسفانه نمی‌توانند در تمرینات ما حضور داشته باشند. به هر حال سایت‌ها و کانال‌های مختلف داریم و با هم در تماس هستیم ضمن اینکه با خود بچه‌ها هم در همین ورزشگاه غدیر چهارشنبه‌ها تمرین داریم. از ساعت 9 تا 10 و نیم. تمرین می‌کنیم و دور هم هستیم و مسافرت می‌رویم. 

وی ادامه داد: جمع شدن ما و مسافرت رفتن‌های ما تمام جلسات  شادابی و خوشی می‌آورد. از گذشته می‌گوئیم این است که ما فقط همین را می‌خواهیم. بچه‌ها نه نیاز مالی آنچنانی دارند و نه خواسته آنچنانی دارند. همین که دور هم هستیم و تجدید خاطره می‌کنیم از گذشته صحبت می‌کنیم و با هم هستیم ضمن اینکه یک فوتبالی بازی می‌کنیم و عرقی هم از بدن در‌می آوریم خودش یک ورزش است.  جدا از پرسپولیس هستیم. آنها تازه ثبت کردند و ما هم در شرف ثبت کردن آن هستیم ولی این ثبت کردن‌ها مقداری  زمان بر است. ان‌شاءالله استقلال کهن ثبت شود و مثل پرسپولیس می‌توانیم اسپانسر بگیریم و حقوق ماهیانه به بچه‌ها پرداخت کنیم.

شوری درخصوص رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: مقداری سرعت بازی‌ها بیشتر شده و من بازی‌ها را که می‌بینیم بهتر شده و مشکلات گلزنی داشتیم. در همین استقلال در 3-4 هفته 14-15 گل زده شده. این یک نوید است و امیدوارم آقای گل ما بالای 20 گل شود. حدود 30 بازی و هر بازی یک گل بزنند خودش 30 گل می‌شود. پرسپولیس 3 دوره قهرمان شده و الان یکی از مدعیان خود پرسپولیس است. سپاهان الان خوب  نتیجه گرفته. شاید تیم چهارم بشود پدیده را عنوان کرد و من فکر می‌کنم بین این 3-4 تیم تکلیف قهرمان لیگ برتر روشن شود. 

او درمورد شرایط تیم ملی بزرگسالان گفت: من خودم شخصا به کی‌روش اعتقاد نداشتم. ما نه مقامی آوردیم و نه حرفی داشتیم در آسیا بزنیم و در جام جهانی هم خیلی بسته بازی کردیم و امیدوارم مربی جدیدی که آمده مقداری نفوذی‌تر باشد. امیدوارم بازی با عراق حتما نتیجه بگیریم و اگر خدایی نکرده نتیجه نگیریم صورت خوشی را برای فوتبال ما ندارد.

نظر شما