شناسهٔ خبر: 36378729 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بررسی آخرین وضعیت بازسازی منازل زلزله زده مسجدسلیمان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: تاکنون 372 منزل احداثی در زلزله مسجدسلیمان نقشه برداری شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز خوزستان، انصاریان در گفتگو ویژه خبری شبکه خوزستان با موضوع پیگیری روند تعمیر ساخت منازل زلزله زذه مسجدسلیمان افزود : به علت بالا بودن هزینه های نقشه برداری برای تشکیل پرونده بنیاد خود نقشه بردار استخدام و در حال انجام  است.

وی ادامه داد: همچنین برای تسریع در تشکل پرونده ها نمایندگان  مشاور طرح تفصیلی شهر و راه  و شهرسازی برای استعلام پرونده ها مستقر شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن اتقلاب اسلامی خوزستان بیان کرد: افرادی که فاقد سند و یا مستاجر هستند براساس قبض آب و برق مبنا قرار می گیرد و برای تسریع در تشکیل پرونده ها نامه شهرداری به سازمان نظام مهندسی برای منازل احداثی ملاک است تا به بانک ها معرفی شود.

سرپرست فرمانداری مسجذسلیمان نیز در این گفتگو گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از 31 شهریور ماه وارد کار برای بازسازی منازل مناطق زلزله زده شده است.

حجت الاسلام حجتی نیا افزود: برخی مناطق در این شهرستان فاقد سند می باشد و البته پیشرفت کار منازل تعمیرانی به خوبی پیش می رود.

وی ادامه داد: 750 مسکن به صورت احداثی و مابقی نیاز به جابجایی است .

طاهری، دبیر هماهنگی بانک های خوزستان همچنین گفت: از مجموع بیش از یک هزار و 400 پرونده ارسالی به بانک ها 525 پرونده منجر به عقد قرارداد و 304 پرونده منجر به پرداخت شده است.

<div id="video-display-embed-code_4156563"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2568767/4156563?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما