شناسهٔ خبر: 36378149 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

گیفت کارت آیتونز اپل چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

صاحب‌خبر -

به طور کلی گیفت کارت یک اعتبار ارزی است. به زبان ساده تر ، یک پولی است برای خرید آیتم های مختلف مانند بازی ، برنامه های غیر رایگان، خرید جم و الماس و سکه داخل بازی های مختلف، خرید حجم آیکلود و... .

گیفت کارت اپل به صورت یک کد می باشد که پس از وارد کردن این کد، اپل ایدی شما به میزان مبلغ همان گیفت کارت شارژ می شود و میتوانید به همان میزان خرید و یا پرداخت درون برنامه ای انجام دهید.

استفاده از گیفت کارت اپل نیز بسیار آسان است و مراحل پیچیده و سختی ندارد. برای استفاده از گیفت کارت ، می بایست پس از خرید گیفت کارت و دریافت کد 16 رقمی گیفت کارت، در برنامه اپ استور گزینه redeem  را بزنید و کد گیفت کارت را وارد کنید و سپس گزینه redeem  را بزنید تا مبلغ گیفت کارت به میزان اعتبار شما اضافه شود. دقت کنید که کشور اپل ایدی شما (کشوری که هنگام ساخت اپل ایدی وارد کردید) می بایست با کشور گیفت کارت یکسان باشد.

همان طور که گفته شد از این اعتبار ارزی می توان برای خرید و یا پرداخت درون برنامه ای در پلتفرم اپل استفاده کرد. از پر طرفدارترین سرویس هایی که کاربران دستگاه های اپل را وادار به خرید گیفت کارت میکند می توان به خرید حجم اضافه برای آیکلود ، خرید جم و سکه در بازی های گوناگون و خرید اشتراک اپل موزیک اشاره کرد.

در مجموع گیفت کارت های آیتونز کار کاربران دستگاه های اپل را برای پرداخت های مختلف در سیستم عامل iOS را آسان میکند، به خصوص در کشور ما که امکان استفاده از حساب های بانکی بین المللی را به دلیل تحریم ها نداریم. کاربران ایرانی به راحتی گیفت کارت مورد نظر خود را خریداری میکنند و با کد گیفت کارت حساب اپل ایدی خود را شارژ میکنند و سپس اقدام به پرداخت مبلغ مورد نظر برای خرید آیتم خود میکنند.

سایت اپل کارت 24 با تجربه 8 ساله در زمینه ارائه انواع گیفت کارت های اپل در خدمت کاربران ایرانی که از دیوایس های شرکت اپل استفاده میکنند می باشد. لازم به ذکر است ما برای اولین در ایران اقدام به فروش گیفت کارت 2 دلاری ، 3 دلاری و 4 دلاری اپل آیتونز کرده است تا کاربران بتواند برای پرداخت های خود به راحتی از آن استفاده کنند.

از دیگر محصولات شرکت ما می توان به گیفت کارت های گوگل پلی (مخصوص سیستم عامل اندروید) ، پلی استیشن ، ماکروسافت ، آمازون ، استیم و اسپاتیفای اشاره کرد که شما کاربران عزیز میتوانید به راحتی و کارت های عضو شتاب گیفت کارت معتبر مورد نیاز خود را با قیمت بسیار مناسب به صورت آنلاین و با تحویل آنی تهیه کنید.

**این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها:

نظر شما