شناسهٔ خبر: 36363678 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

افشاگری رییس بایرن درباره اخراج کواچ

ورزش سه

اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید بازیکنان بایرن مونیخ خواهان اخراج نیکو کوواچ بوده‌اند و به همین علت بوده که مدیریت باشگاه دست به کار شده و عذر او را خواسته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ که دیشب در آلیانز آرنا در حالی شاهد پیروزی 4-0 بایرن مقابل رقیب سنتی‌اش دورتموند بود که این یکی مانده به آخرین بازی خانگی بایرن در زمان ریاست او بر باشگاه بود، بعد از بازی در تلویزیون ZDF آلمان اعلام کرد مهمترین علت تصمیم باشگاه بایرن برای اخراج زودهنگام نیکو کواچ، تقاضای بازیکنان تیم و شورش آنها علیه او بوده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش کواچ به اخراج از بایرن مونیخ

اولی هوینس بعد از پیروزی درخشان 4-0 بایرن مقابل دورتموند از هانس فلیک، سرمربی موقت این تیم حمایت کرده و گفت:" یک چیز روشن است که بعد از این هفته فوق‌العاده که فلیک با کسب دو پیروزی پشت سر گذاشته، ما نمی‌توانیم خیلی راحت عذر او را بخواهیم و کسی را به عنوان سرمربی تیم معرفی کنیم که فقط می‌تواند چند ماه با تیم کار کند".

هوینس سپس به ماجرای اخراج نیکو کواچ، سرمربی سابق بایرن بعد از شکست 5-1 مقابل آینتراخت فرانکفورت پرداخت و گفت:" در درون تیم جوی وجود داشت که می‌خواست سرمربی اخراج شود. برای همین بود که مدیریت باشگاه دست به اقدام زد".

رئیس بایرن مونیخ درباره برنامه باشگاه برای پیدا کردن جانشین نیکو کواچ گفت:" هنوز به هیچ وجه تصمیمی گرفته نشده. صحبتها در این باره ظرف چند هفته آینده انجام خواهد شد ولی ما مسلما ابتدا به هانس فلیک فکر خواهیم کرد".

هوینس با اشاره به دو پیروزی خوب بایرن مقابل المپیاکوس در لیگ قهرمانان و مقابل دورتموند در بوندس‌لیگا گفت:" مدیریت باشگاه باید هدف خود را بشناسد و این هدف باید پیدا کردن یک راه‌حل بلندمدت برای بایرن باشد. تا زمان رسیدن به چنین راه‌حلی، هانس فلیک به نظر من راه‌حل بدی نیست".  

نظر شما