شناسهٔ خبر: 36354989 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بایرن 4-0 دورتموند: بدون کوواچ همه چیز خوب است

بایرن مونیخ در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه 4-0 دورتموند را شکست بدهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، باواریایی ها که هفته گذشته شکست تحقیر آمیزی را مقابل آینتراخت فرانکفورت متحمل شدند، در دیدار امشب مقابل دورتموند نمایش به مراتب بهتری داشتند و توانستند به یک پیروزی پرگل برسند. بایرن مونیخ با این برتری حالا با یک بازی بیشتر نسبت به گلادباخ صدرنشین به فاصله یک امتیازی این تیم رسیده و دورتموند نیز در رتبه پنجم قرار دارد.

 

بایرنی ها بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقیقه اول، پاس عالی توماس مولر به پشت مدافعان حریف، لواندوفسکی را در موقعیت گلزنی قرار داد اما خروج به موقع رومن بورکی اجازه نداد تا در دروازه دورتموند باز شود.

 

پس از آن نوبت دورتموندی ها بود که تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست بگیرند اما موقعیت خاصی روی دروازه بایرن ایجاد نشد. در دقیقه 15، روی اشتباه اشرف حکیمی، بایرن دست به ضدحمله زد اما گنابری نتوانست از این فرصت استفاده کند. ولی تنها دو دقیقه بعد، این تیم میزبان بود که توانست به گل اول بازی برسد.

 

روی یک حمله همه جانبه از بایرنی ها بود که ارسال بنجامین پاوارد مقابل دروازه به لواندوفسکی رسید و با تعلل مدافعان حریف، مهاجم لهستانی با ضربه سر کار را تمام کرد.

 

 

برتری بایرنی ها بعد از این گل هم ادامه داشت و در دقیقه 25، روی پاس دیویس، این کینگلی کومان بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه دورتموند به بیرون رفت. دو دقیقه بعد بار دیگر بازیکنان بایرن صاحب موقعیت شدند ولی ضربه لواندوفسکی این بار راهی به چهارچوب دروازه دورتموند پیدا نکرد.

 

فشار حملات بایرن ادامه پیدا کرد و در دقیقه 38، ضربه لواندوفسکی بعد از برخورد به بازیکن حریف، به گنابری رسید و او هم دروازه دورتموند را باز کرد اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت. در دقایق پایانی این نیمه بازی متعادل تر شد و در نهایت نیمه اول با برتری 1-0 بایرن به پایان رسید.


نیمه دوم را هم بایرن بهتر آغاز کرد و این بار خیلی زود به گل رسید. روی یک حمله سریع بود که پاس در عرض توماس مولر به گنابری رسید و او هم کار را تمام کرد. داور ابتدا گل را نپذیرفت اما بعد از استفاده از VAR، مشخص شد که آفساید نبوده و گل پذیرفته شد.

 


بایرنی ها به حملات شان ادامه دادند و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه 60، روی اشتباه آکانجی، لواندوفسکی صاحب موقعیت شد اما ضربه او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.


ورود همزمان پاکو آلکاسر و مارکو رویس به زمین در دقیقه 61، روند بازی را تا اندازه ای به سود دورتموند تغییر داد و چیزی نمانده بود که این تیم در دقیقه 69، یکی از گل های خورده را جبران کند اما واکنش خوب مانوئل نویر، مانع از گلزنی مهاجم اسپانیایی زردها شد.

 


پس از آن نوبت هانس دیتر فلیک بود که با فرستادن کوتینیو و تیاگو آلکانتارا به زمین، بار دیگر جریان بازی را به سود تیمش تغییر بدهد و همین تغییر به بایرن کمک کرد تا در دقیقه 76 به گل سوم برسد. این بار لواندوفسکی بعد از یک و دو با مولر، به راحتی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه ساده، کار را تمام کرد.


دورتموندی ها با این گل کاملا قافیه را باختند و بایرن از این فرصت استفاده کرد و در دقیقه 80، به گل چهارم رسید. این بار روی حرکت پریشیچ بود که بایرن صاحب موقعیت شد و ارسال او به دهانه دروازه را هوملس به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.


در دقایق پایانی باز هم این بایرنی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 4-0 به سود بایرن به پایان رسید.

برچسب‌ها:

نظر شما