شناسهٔ خبر: 36349955 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بارتومئو: والورده برای این بارسلونا که در حال پوست اندازی است، مربی ایده آلی است؛ آماده دوران پسامسی می‌شویم

مهدی آزادی

بارسلونا تمام قد پشت والورده ایستاده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری - جوزپ ماریا بارتومئو بار دیگر از تمایلش به تمدید مادام العمر قرارداد لیونل مسی با بارسلونا خبر داد.

فوق ستاره آرژانتینی که اکنون 32 ساله است، در پایان فصل می‌تواند به طور رایگان راهی تیمی درجه دو شود اما بارسا می‌خواهد مسی حداقل تا جام جهانی 2022 قطر به فوتبالش در بالاترین سطح ادامه بدهد.

به گزارش آسوشیتد پرس، رئيس بارسا می‌گوید:

بارسلونا در حال آماده سازی برای دوران پسامسی است. طی دو یا سه سال آتی باز هم لئو رهبر پروژه ما خواهد بود. اما طبعا بازیکنان جوان دیگری هم در راه هستند. هم از تیم‌های دیگر هم از لاماسیا. از این بابت بسیار خوشحالیم چون این اتفاقات برای دوران پسامسی لازم است. قرارداد مسی تا سال 2021 اعتبار دارد. اما اگر لئو همچنان جاه طلب و قوی باشد، تمدید مادام العمر قرارداد مسی، خواست همه طرف‌ها خواهد بود. من همیشه وضعیت مسی را با پله مقایسه می‌کنم که در همه عمرش برای یک باشگاه برزیلی بازی کرد. شکی ندارم مسی پس از بازنشستگی نیز به طریقی با بارسلونا همکاری خواهد کرد. 

به گریزمان ایمان داریم. از پیشرفت آنسو فاتی نیز راضی و خوشحال هستیم. همچنین من اطمینان دارم فرنکی دی یونگ به سبک منحصر به فردش، عصری را در بارسا رقم خواهد زد. عثمان دمبله؟ آمدن به بارسا و موفق شدن کار آسانی نیست. عثمان به لحاظ مصدومیت‌ها بدشانس بوده است ولی ما باور زیادی به پتانسیل او داریم. هماهنگی کوتینیو با تیم هم پیچیده بود. امسال ترجیح دادیم او را به بایرن مونیخ قرض بدهیم. با این حال شکی نیست که کوتینیو بازیکنی در کلاس جهانی است. بازگشت نیمار به بارسلونا؟ پس از همه اتفاقاتی که در تابستان رخ داد، نیمار در پاری سن ژرمن ماند. بنابراین باید نهایت احترام را برای این باشگاه و بازیکنانش قائل بود. 

آینده والورده در بارسلونا؟ امسال بازیکنان جوانی به ترکیب اضافه کردیم که باید به ما در گذر از این دوره کمک کنند. اعتقاد ما بر این است که والورده مربی ایده آلی برای هدایت این تیم در حال پوست اندازی است. تیمی که تشکیل شده از بازیکنانی جوان و باانگیزه در کنار ستارگانی که افتخارات زیادی کسب کرده‌اند. ایجاد چنین ترکیبی، اهمیت زیادی دارد. چنین ترکیبی برای ساخت آینده لازم است. مربی‌ای می‌خواستیم که بتواند این تغییر نسل را مدیریت کند و والورده این قابلیت را دارد.

نظر شما