شناسهٔ خبر: 36346069 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

منچستریونایتد با ۴۰ میلیون پوند در اندیشه خرید اریکسن

باشگاه منچستریونایتد در نظر دارد در ماه ژانویه شانس خود را برای به خدمت گرفتن هافبک دانمارکی تیم فوتبال تاتنهام امتحان کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت اسپانیایی «ال‌دسمارکه» با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه منچستریونایتد در ماه ژانویه سعی خواهد کرد کریستین اریکسن را با پیشنهادی به ارزش 40 میلیون پوند از تاتنهام به خدمت بگیرد. طبق این گزارش منچستریونایتد شانس بالایی برای جذب این هافبک دانمارکی دارد، این در حالی است که تاتنهام مجبور به فروش این بازیکن در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی است، در غیر اینصورت او را در پایان فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد از دست خواهد داد.

رئال مادرید هم نسبت به جذب اریکسن 27 ساله علاقه‌مند است اما اولویت این باشگاه اسپانیایی برای تقویت خط میانی‌اش گزینه‌های دیگری است که از آن جمله می‌توان به پل پوگبا از منچستریونایتد اشاره کرد. اخیراً نشریه «اوکی دیاریو» اسپانیا مدعی شده بود رئال مادرید قصد دارد در ماه ژانویه پیشنهادی 150 میلیون یورویی به باشگاه منچستریونایتد به منظور به خدمت گرفتن پوگبا ارائه کند، این در حالی است که به نظر می‌رسد این هافبک فرانسوی برنامه‌ای برای تمدید قرارداد با منچستریونایتد ندارد.

کریستین اریکسن که در سال 2013 از آژاکس به تاتنهام پیوست و تاکنون در 291 بازی برای تاتنهام به میدان رفته و 68 گل هم به ثمر رسانده است، همچنین مورد توجه باشگاه‌هایی همچون پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس قرار دارد. باشگاه تاتنهام اخیراً پیشنهادی جدید با دستمزد هفتگی 230 هزار پوند را به کریستین اریکسن ارائه کرد تا او را برای ماندن در جمع اسپرزها متقاعد کند، هرچند به نظر نمی‌رسد که این بازیکن تمایلی به تمدید قراردادش داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما