شناسهٔ خبر: 36333272 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

شهر خودرو رده دوم را از پرسپولیس گرفت!

روزنامه جوان

دیروز در روز پایانی هفته دهم لیگ برتر فوتبال، شهر خودروی مشهد با پیروزی مقابل پارس جنوبی، به رده دوم جدول صعود کرد و جای پرسپولیس را گرفت.

صاحب‌خبر -
سرویس ورزشی جوان آنلاین: هفته دهم لیگ برتر دیروز با انجام چهار بازی به پایان رسید. در یکی از مهم‌ترین بازی‌های دیروز شهر خودرو در مشهد میزبان پارس جنوبی جم بود و شاگردان یحیی گل محمدی توانستند با تک گل حسین مهربان در دقیقه ۷۸ حریف جنوبی‌شان را شکست دهند. شهر خودرو با این برد ۲۰ امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به سپاهان ۲۲ امتیازی و صدرنشین به رده دوم جدول صعود کرد.

گل محمدی پس از بازی معتقد بود که شاگردانش مزد صبرشان را گرفته اند: «ما موقعیت‌های خوبی در بازی داشتیم، اما گل نزدیم و تمرکز از دست رفت. موقعیت ۵۰ درصدی هم امروز به حریف ندادیم. فشار زیادی به تیم حریف آوردیم و مزد صبر خودمان را گرفتیم. ما بعد از گل موقعیت داشتیم، اما تمرکز بازیکنان کمی از دست رفت.»

در دیگر بازی دیروز ماشین‌سازی در تبریز میزبان ذوب آهن اصفهان بود، در این مسابقه ذوبی‌ها ابتدا با گل ارسلان مطهری که در ثانیه ۳۵ به ثمر رسید و رکورد سریع‌ترین گل فصل جاری لیگ را ثبت کرد از ماشین‌سازی پیش افتادند، اما در دقیقه ۸۶ دوسانتوس با یک شوت از داخل محوطه جریمه گل مساوی را زد و در دقیقه ۲+۹۰ زنده روح با ضربه سر گل دوم تیم ماشین‌سازی را زد تا شاگردان رسول خطیبی برنده این بازی لقب بگیرند و روند نزولی ذوب ادامه داشته باشد. با این برد که اولین برد ماشین‌سازی پس از چهار هفته بود، این تیم تبریزی ۱۷ امتیازی شد و به رده دوازدهم جدول صعود کرد. در طرف مقابل ذوب ۷ امتیازی و در رده چهاردهم باقی ماند تا سبزپوشان اصفهانی پس از یک برد در هفته گذشته، با این باخت دوباره به جاده بحران برگردند. منصوریان که سایه برکناری را روی سرش احساس می‌کند، باخت تیمش را به گردن دو اشتباه انداخت: «در حفظ نتیجه مشکل داشتیم از بازیکنان باتجربه گلایه دارم. روی دو اشتباه بازی را از دست دادیم و همه ما مقصریم به‌خصوص من که مسئولیت فنی بازی را برعهده دارم.» در یکی دیگر از بازی‌های دیروز نفت مسجد سلیمان و نساجی تلاش‌های‌شان پس از ۹۰ دقیقه نتیجه‌ای در برنداشت و به تساوی بدون گل رضایت دادند. در آخرین بازی هفته دهم هم شاهین شهرداری بوشهر و گل گهر سیرجان به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی یک-یک به پایان رسید.

روز پنج شنبه هم در یکی دیگر از بازی‌های هفته دهم، پیکان با یک گل سایپا را شکست داد تا برنده دربی خودروسازان باشد. آن هم مسابقه‌ای که حسین فرکی سرمربی پیکان پیش از بازی به آن لقب دربی سکوت داده بود: «من این بازی را دربی در سکوت نام‌گذاری می‌کنم. مردم یکی از فاکتور‌های زیبا بودن فوتبال هستند. تماشاگرانی که در شرایط سخت خودشان را به ورزشگاه می‌رسانند. این یک سرمایه است که این دیدار از این سرمایه محروم است. ما محکومیم که این مسابقه را در سکوت برگزار کنیم.»

نظر شما