شناسهٔ خبر: 36333160 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

مدارس سراب و میانه فردا تعطیل است

انتخاب : در پی وقوع زلزله امروز در آذربایجان‌شرقی، مدارس شهرستان میانه و سراب در همه مقاطع تحصیلی فردا تعطیل اعلام شد.

صاحب‌خبر -

فرماندار شهرستان میانه گفت: فردا شنبه ۱۸ آبان مدارس میانه، ترکمانچای، کندوان و کاغذکنان در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت های صبح و عصر تعطیل است.

 

همچنین روابط عمومی اداره آموزش و پرورش سراب اعلام کرد: فردا همه مدارس این شهرستان در همه مقاطع تحصیلی در نوبت های صبح و بعد ازظهر تعطیل است.

روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه مهربان هم اعلام کرد :به دلیل تامین امنیت روانی دانش آموزان کلیه مدارس منطقه مهربان(شهری و روستایی) فردا شنبه در شیفت صبح و بعداز ظهر تعطیل است.

این تصمیم با توجه به شرایط موجود و نگرانی حاکم در مناطق زلزله زده و همچنین استفاده از فضای مدارس به عنوان محل های اسکان اضطراری و بنا بر تصمیم ستاد مدیریت بحران استان اتخاذ شده است.

به گزارش ایرنا، زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲ و ۱۷ دقیقه و ۳ ثانیه بامداد امروز (جمعه) حوالی ترک در استان آذربایجان شرقی را لرزاند که تا کنون در حدود ۷۰ پس لرزه داشته و آخرین آن با ۴.۸ ریشتر به مرکزیت ترکمنچای در ساعت ۱۷.۲۱ دقیقه اتفاق افتاد.  

در این زلزله ۵ نفر جان خود را از دست دادند و بیش از ۳۰۰ نفر مصدوم شدند که ۲۲ نفر از مصدومان بستری و مابقی به صورت سرپایی مداوا شدند.

تَرْک یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی در شمال غرب ایران است.

این شهر مرکز دهستان کندوان و بخش کندوان شهرستان میانه می‌باشد.

 

نظر شما