شناسهٔ خبر: 36333146 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تساوی بدون گل نساجی در نخستین حضور علیرضا حقیقی

نفت مسجد سلیمان در دیداری خانگی مقابل نساجی در ادامه هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، متوقف شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری فارس مازندران  ـ سرویس ورزشی| در ادامه هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور،  دو تیم نفت مسجد سلیمان و نساجی امروز (جمعه) به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

این دیدار در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که، نساجی‌چی‌ها و نفتی‌ها در این دیدار چندین موقعیت خوب هم داشتند، اما بی‌دقتی مهاجمان سبب شد تا این دیدار گلی نداشته باشد و در نهایت با تساوی بدون گل به پایان برسد.

مهم‌ترین حاشیه این دیدار را می شود به اولین حضور علیرضا حقیقی، دروازه‌بان پیشین تیم‌ ملی فوتبال در درون دروازه نساجی‌چی‌ها اشاره کرد.

حقیقی بعد از مدت‌ها به لیگ ایران برگشت و با پیراهن نساجی در اولین حضورش موفق شد کلین شیت کند و دروازه خودش را بسته نگه دارد.

نفت مسجد سلیمان و نساجی با این نتیجه، به ترتیب با ۱۴ و ۱۱ امتیاز در رده‌های هشتم و یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

رضا مهاجری، سرمربی نساجی در نشست خبری بعد از بازی در خصوص تساوی تیمش در این دیدار ضمن تشکر ویژه از هواداران نساجی، اظهار کرد: بازی امروز، مصافی بود که هر دو تیم خوب بودند و هواداران از تیم‌هایشان حمایت کردند.

وی ادامه داد: نکته مثبت بازی امروز جو ورزشگاه بود که من از آن لذت بردم و باید به فوتبال ما تبریک گفت.  این که ما جرات می‌کنیم که فرزندان‌مان را به ورزشگاه بفرستیم، نشان از پیشرفت ماست.

مهاجری در خصوص نتایج نه چندان خوب نساجی در چند بازی اخیر گفت: در این دیدار در نیمه نخست، مالکیت توپ در اختیار تیم میزبان بود اما آنها نتوانستند موقعیت ایجاد کنند. این اتفاق در بازی‌های دیگر هم رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم ورق بازی را برگرداندیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. اگر بازی‌های‌مان را ببینید، فوتبال خوبی که انجام می‌دهیم را می‌بینید. بازیکنان ما تا پنج، شش بازی قبل اعتماد به نفس کافی را داشتند و توپ‌ها را به گل تبدیل می‌کردند. الان باید این اعتماد به نفس را دوباره به آن‌ها برگردانیم.

سرمربی نساجی در پایان گفت: نساجی سال‌های گذشته با تفکرات دیگری بازی می‌کرد اما امسال این موضوع تغییر کرده و مشکلاتی هم داریم که اگر حل شود، می‌توانیم دوباره نتیجه بگیریم. همچنین باید بگویم که داوری بازی امروز هم خوب بود.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

نظر شما