شناسهٔ خبر: 36332326 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بوشهر| جلالی: تیم گل‌گهر سیرجان نیاز به ترمیم دارد/بازی ریتم خودش را از دست داد

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: تیم گل‌گهر دارای مشکلاتی است که با برنامه‌ریزی ترمیم می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مجید جلالی پس از تساوی دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و گل‌گهر سیرجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 9 بازیکن این تیم مصدوم بودند اظهار داشت: امروز سخت‌ترین شرایط در این دیدار داشتیم چراکه 9 بازیکن آسیب دیده بودند و بازیکنانی حضور داشتند که تاکنون در لیگ بازی نکرده بودند.

وی با بیان اینکه  این بازیکنان جوان خوب درخشیدند گفت: ان‌شالله در بازی‌های آینده مشکلات تیم برطرف می‌کنیم تا بتوانیم امتیاز لازم را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با بیان اینکه اکنون در سومین بازی تیم گل‌گهر حضور دارم افزود: تلاش می‌شود مشکلات تیم با برنامه‌ریزی رسیدگی و برطرف شود.

جلالی مشکل بدنی را یکی از مشکلات تیم دانست و تصریح کرد: تیم 25 نفره گل‌گهر  که 9 بازیکن آن آسیب دیده است حتما مشکلاتی دارد غیر آن در این هفته تمرینات خوبی گذراندیم.

وی با بیان اینکه  در این هفته تمرینات خوبی گذراندیم ولی  4 بازیکنی که در تمرینات حضور داشتند امروز تغییر کردند گفت: خط دفاع تیم به سبب آسیب دیدگی تغییر کرد که این تیم نیاز به زمان دارد که هم از لحاظ بدنی و هم در پست‌ها نیاز به ترمیم داریم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با اشاره به اینکه گل شاهین بوشهر با اشتباه فاحش  دفاع گل‌گهر سیرجان رقم خورد افزود: شاهین تمام سعی خودش برای پیروزی کرد ولی گلی که ما دریافت کردیم به سبب اشتباه فاحش دفاع گل‌گهر بود این در حالی است که ما می‌توانستیم بهتر این بازی را پیش ببریم.

جلالی بیان کرد: وقتی گل خوردیم شرایط تیم سخت شد و شاهین هم سعی کرد به عقب برگردد و از پیروزی خود دفاع کند و بازی ریتم خودش را از دست داد.

وی، با اظهار امیدواری برای تیم شاهین بوشهر برای بازی‌های آینده خاطر نشان کرد: 2 تا 3 بازیکن تیم گل‌گهر به ناچار در  این  دیدار حضور داشتند ولی بازیکنان تلاش خودشان نسبت به بضاعتی که داشتند انجام دادند ولی متاسفانه به این هدف خود نرسیدیم.

انتهای پیام/ف

 

نظر شما