شناسهٔ خبر: 36331808 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

تصویری از عیادت محمود واعظی از عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

خبرآنلاین

نماینده رئیس جمهور به همراه استاندار قم، عصر امروز با حضور در منزل آیت الله امینی از اقدامات درمانی صورت گرفته برای درمان وی مطلع شد.

صاحب‌خبر -
محمود واعظی در این عیادت ضمن آرزوی سلامتی برای آیت الله امینی، مراتب ارادت رئیس جمهور را به آیت الله امینی ابلاغ کرد.

آیت الله امینی ضمن قدردانی از این دیدار، به رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: اگر بتوانید به توصیه‌های رهبری عمل کنید مشکلات کشور حل خواهد شد.

استاندار قم نیز از خداوند برای آیت الله امینی بهبودی و سلامتی عاجل و طول عمر با برکت مسئلت کرد.

محمود واعظی در حاشیه عیادت از آیت الله ابراهیم امینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بربازگشت ثبات به بازار و فضای کسب و کار کشور افزود: با وجود تمام دشمنی و توطئه‌های دشمنان ثبات حاکم برکشور قابل مقایسه با یک وسال نیم گذشته نیست.

وی اظهار داشت: تحریم‌های اقتصادی کشور مشکلاتی را از نظر معیشتی برای مردم به وجود آورده، اما این شرایط هر روز با تقویت ظرفیت‌های داخلی بهبود یافته و وضعیت باثباتی در کشور برغم تمام اقدامات آمریکا و برخی کشور‌های حاشیه خلیج فارس به وجود آمده است.
 
تصویری از عیادت محمود واعظی از عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام
رئیس دفتر رئیس جمهوری عنوان کرد: مجموعه دولت ونظام برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم با تمام وجود مشغول کار و اقدام هستند.

واعظی در سفر به قم ضمن عیادت از آیت الله ابراهیم امینی عضو مجمع، سلام گرم رئیس جمهوری را به وی ابلاغ کرد.

آیت‌الله ابراهیم امینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مهرماه امسال به علت بیماری گوارشی در یکی از بیمارستان‌های قم بستری و پس از چند روز از بیمارستان مرخص شد.

نظر شما