شناسهٔ خبر: 36331137 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

زیدان: مودریچ نقش مهمی در رئال مادرید دارد؛ ام باپه؟ من فقط حرفی را زدم که پیشتر خود کیلیان زده بود!

مهدی آزادی

زیزو می‌گوید عملکرد رودریگو و والورده او را غافلگیر نکرده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری - زین الدین زیدان مدعی شد حرف‌هایش درباره علاقه ام باپه به بازی در رئال مادرید، مفهوم خاصی نداشته و تکرار حرف‌های خود ستاره پاری سن ژرمن بوده است.

به گزارش مارکا، زیزو به خبرنگاران گفت:

بازی با ایبار؟ همه بازی‌ها پیچیده هستند. بازی در ایبار شاید سخت‌تر هم باشد. زمین آنها کاملا با دیگر زمین‌ها فرق دارد. زمین ایبار کمی کوچک‌تر است. ایبار در خانه همیشه خوب کار می‌کند و بازی سختی داریم اما آماده ارائه یک نمایش خوب هستیم. چند روزی برای آماده سازی برای این بازی فرصت داشتیم. ایبار در خانه به یک سبک بازی می‌کند و در زمین حریفان به سبکی دیگر. 

واکنش لئوناردو به مصاحبه زیدان درباره آینده ام باپه؟ نه من هیچ حرف خاص یا معناداری نزدم. فقط چیزی را گفتم که خود او گفته بود و آن هم رویایش مبنی بر بازی در رئال مادرید است. هر کسی برداشتی از حرف من کرد.

سوپرکاپ اسپانیا؟ ما برای بازی کردن اینجا هستیم. تصمیم آخر با فدراسیون است. به هر تصمیمی که گرفته شود، احترام می‌گذاریم و بازی خواهیم کرد.

فرم خوب رودریگو؟ 25 بازیکن داریم و هر یک از 25 بازیکن می‌تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد. هر بازی باید انتخاب کنیم و این کار همیشگی من است. کیفیت رودریگو و والورده مرا غافلگیر نمی‌کند. به خاطر همین کیفیتشان در مادرید هستند. هر بار بازی می‌کنند، بیشتر خودشان را ثابت می‌کنند.

مارسلو؟ به شما نخواهم گفت مشکل او چیست چون چنین اجازه‌ای به من داده نشده است. مشکل کوچکی است و حالا خیالمان تا حدودی راحت تر است.

وضعیت بیل و هامس؟ داستان این نیست که آنها مصدوم نیستند؛ مصدوم هستند و در دسترس من نیستند. آنها با تیم ملی کشورشان تمرین خواهند کرد و پنج تا شش روز فرصت دارند. پس از آن مشخص می‌شود قادر به بازی کردن هستند یا نه. هر دو بازیکن بخشی از تمرینات را روی چمن انجام دادند ولی نتوانستند در تمرینات گروهی شرکت کنند. پس از این، شش روز برای مشخص شدن وضعیتشان فرصت خواهند داشت. تصمیم کادر فنی درباره آنها؟ وقتی بازیکنی با تیم تمرین نکند، قادر به بازی کردن هم نیست. آنها هستند که تصمیم می‌گیرند تمرین کنند یا خیر. از نظر ما هنوز آماده بازی کردن نیستند. وقفه بازی‌های ملی یک مسئله اجتناب ناپذیر است. امیدوارم هیچ کس مصدوم برنگردد. در فیفا دی قبل اتفاقات زیادی افتاد که امیدوارم این بار تکرار نشود.

روند مثبت گل نخوردن های تیم؟ البته که مرا خوشحال می‌کند. وقتی کلین شیتی حاصل می‌شود یعنی همه تیم برای این مهم، تلاش کرده‌اند. همیشه در تلاش هستیم گلی دریافت نکنیم اما هر گل یک داستان طولانی پشت خود دارد. با این حال همواره کلین شیت کردن هدف ما است.

مودریچ؟ او نقش مهمی را برای ما ایفا خواهد کرد. امسال مرتب بازی نکرده ولی لوکا، لوکا است. وقتی تقویم فشرده تری داشته باشیم، خواهیم دید چطور از مودریچ استفاده می‌شود ولی در هر صورت به او نیاز داریم.

نظر شما