شناسهٔ خبر: 36330652 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

مدافعان جور مهاجمان میزبان را کشیدند!

ماشین‌سازی 2 - 1 ذوب‌آهن؛ کامبک رویایی یاران خطیبی در خانه/ تبریزی‌ها فاتح دربی سبزپوشان

ماشین‌سازان در دیداری خانگی مقابل ذوب‌آهن با بازگشتی فوق‌العاده شکست را با پیروزی عوض کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، در ادامه دیدارهای هفته دهم لیگ برتر فوتبال، ماشین‌سازی در جدال با میهمانش ذوب‌آهن درحالی که در ثانیه‌های ابتدایی با یک گل غافلگیر شده بود، در لحظات پایانی با کامبک فوق‌العاده توانست شکست را با پیروزی عوض کند.

این مسابقه از ساعت 15 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز و با یک دقیقه سکوت به احترام قربانیان زلزله آذربایجان‌شرقی آغاز شد و هنوز دقیقه یک به اتمام نرسیده بود که سبزپوشان تبریزی روی یک غافلگیری گل خورده و از میهمان خود عقب افتادند. 

دانیال اسماعیلی‌فر از اشتباه احمدرضا زنده‌روح در محوطه جریمه ماشین‌سازی استفاده کرده و ارسلان مطهری را صاحب توپ کرد، این بازیکن نیز توانست در ثانیه 36 بازی گل نخست این دیدار را به نام خود ثبت کند.

بعد از این گل، شاگردان رسول خطیبی که در شوک گل زودهنگام حریف بودند، در نیمه اول نتوانستند کاری از پیش ببرند و مصاف دو تیم در این نیمه با نتیجه یک بر صفر به نفع شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسید.

در نیمه دوم با وجود اینکه توپ و میدان در اختیار بازیکنان ماشین‌سازی بود اما این تیم در عبور از دفاع حریف ناکام عمل می‌کرد تا اینکه در دقیقه 86 ادواردو دوس سانتوس مدافع برزیلی این تیم گلزنی کرده و به داد تیمش رسید.

سانتر قائم اسلامی‌خواه به محوطه جریمه ذوب‌آهن با خروج اشتباه دروازه‌بان این تیم همراه شد و سپس توپ در مقابل دروازه به ادواردو سانتوس رسید که او نیز از این فرصت طلایی استفاده کرده و توانست گل مساوی را به ثمر برساند.

اما این پایان کار نبود و در دومین دقیقه از وقت‌های اضافه سبزپوشان تبریزی توانستند توسط احمدرضا زنده‌روح دیگر مدافع پیش‌تاخته خود، گل دوم را هم به ثمر رسانده و نتیجه باخته را در بازگشتی رویایی با برد عوض نمایند.

یک بار دیگر قائم اسلامی‌خواه با ارسال دیدنی خود از روی یک کار شروع مجدد در نقش گلساز ظاهر شد تا زنده‌روح از نزدیکی محوطه شش قدم با ضربه سر شیرجه‌ای دروازه میهمان را فرو ریخته و اشتباه دقیقه اول خود را با گل دقیقه آخر جبران کند.

بدین ترتیب در روزی که مدافعان جور مهاجمان تیم میزبان را کشیدند، ماشین‌سازی در دربی سبزپوشان لیگ موفق شد ذوب‌آهن را شکست داده و 3 امتیاز شیرین این بازی خانگی را به حساب خود واریز کرد.

با این نتیجه، ماشین‌سازی 12 امتیازی شده و به مکان دهم جدول لیگ برتر فوتبال صعود کرد. در سمت مقابل اما ذوب‌آهن با باختی که در این بازی متحمل شد، 7 امتیازی ماند تا همچنان در رده دور از انتظار چهاردهم ابقاء شود.

گروه داوری: داور: رضا عادل/ کمک‌ها: فرهاد مروجی و علیرضا طاهرخانی؛ داور چهارم: دانیال باشنده؛ کمک داوران پشت دروازه: سید مهدی مرجان‌زاده و حسین زمانی/ ناظر داوری: ابوطالب طاهریان.

اخطار: شاهین ثاقبی (13)، ادواردو دوسانتوس (74) و قائم اسلامی‌خواه (88) از ماشین‌سازی و هادی محمدی (34) و مهدی مهدی‌پور (76) از ذوب‌آهن

ماشین‌سازی: حامد لک، ادواردو دوسانتوس، شاهین توکلی، مسیح زاهدی، عزیز معبودی، احمدرضا زنده‌روح، بابک مرادی، شاهین ثاقبی (20- اتابک زارعی (69- سید محمد خرم‌الحسینی))، محمد قادری، قائم اسلامی‌خواه و جفرسون دخسوس (29- علی آل‌کثیر).
سرمربی: رسول خطیبی

ذوب‌آهن: معراج اسماعیلی، هادی محمدی، محمد نژادمهدی، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم‌زاده، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر (61- احسان پهلوان)، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدرضا خلعتبری (61- محمدزبیر نیک‌نفس) و امیرارسلان مطهری (72- مجتبی حق‌دوست).
سرمربی: علیرضا منصوریان

انتهای پیام/

نظر شما