شناسهٔ خبر: 36330304 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ماشین سازی 2-1 ذوب آهن؛ پیروزی ثانیه‌های ابتدایی منصوریان، با کام‌بک لحظه آخری عوض شد!

علی کلهری

دومین پیروزی شاگردان منصوریان رقم خورد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در چارچوب رقابت های لیگ برتر و در هفته دهم، دو تیم ماشین سازی و ذوب آهن به مصاف هم رفتند که ماشین سازان در این دیدار پیروزی رسیدند.

هفته دهم لیگ برتر
ماشین سازی -ذوب آهن
جمعه 17 آبان 1398 ساعت 15:30

گل ها: ارسلان مطهری-ادواردو دوسانتوس-احمد زنده روح

تبریز-ورزشگاه بنیان دیزل

ترکیب تیم ها

ماشین سازی:

حامد لک، ادواردو دوسانتوس، شاهین توکلی، عزیز معبودی، مسیح زاهدی، احمدرضا زنده‌روح، بابک مرادی، شاهین ثاقبی، محمد قادری، قائم اسلامی‌خواه و جفرسون دخسوس

ذوب آهن:

معراج اسماعیلی، هادی محمدی، محمد نژادمهدی، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم‌زاده، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدرضا خلعتبری و امیرارسلان مطهری

گزارش بازی

شروع ذوب آهن در این دیدار بسیار رویایی بود و ارسلان مطهری روی اشتباه احمد زنده روح توپ گیری انجام داد و در ثانیه 36 دروازه ماشین سازان را باز کرد در ادامه بازی ماشین سازان چند موقعیت نصفه و نیمه را روی دروازه ذوب آهن خلق کردند اما ثمری نداشت. در دقیقه 36 هم نزدیک بود روی شوت قائم اسلامی‌خواه دروازه ذوبی ها باز شود‌.

در نیمه دوم مثل نیمه اول تیم ماشین سازی برای به تساوی کشیدن بازی کار خاصی نتوانست انجام دهد به طوری که حتی موقعیت های ذوب آهن در این نیمه خطرناک تر و بیشتر بود. اما در دقیقه 85 سانتر پای چپ قائم اسلامی‌ از جناح راست زمین با دفع نه چندان خوب معراج اسماعیلی همراه شد تا ادورادو دوسانتوس با فرصت‌طلبی و شوت زمینی گل تساوی را بزند و در دقیقه 90+2 خطایی که بابک مرادی از نیک‌نفس در میانه زمین گرفته بود را قائم اسلامی‌خواه با ارسال عالی به محوطه جریمه ذوب‌آهن فرستاد تا احمدرضا زنده‌روح با جبران اشتباه ابتدای مسابقه، با ضربه سر گل دوم ماشین‌سازان را به ثمر رساند.

نظر شما