شناسهٔ خبر: 36329881 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

ترافیک سنگین در چالوس و هراز/ محورهای مواصلاتی استان‌های زلزله‌زده باز است

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: تاکنون گزارشی از بسته شدن محورهای مواصلاتی اصلی استان‌های زلزله‌زده نداشته‌ایم و تمامی محورها باز هستند و امکان تردد وجود دارد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به وقوع زلزله به بزرگی ۵.۹ ریشتر در حوالی «ترک» از توابع استان آذربایجان شرقی که ساعت ۲:۱۷دقیقه بامداد امروز (۱۷ آبان)، اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون گزارشی از بسته شدن محورهای مواصلاتی اصلی استان‌های زلزله‌زده نداشته‌ایم و تمامی محورها باز هستند و امکان تردد وجود دارد و پلیس راهور اقدامات مقتضی برای تسهیل رفت‌ و آمد به این مناطق را انجام می‌دهد تا گره‌ ترافیکی به وجود نیاید.

وی در خصوص وضعیت ترافیکی سایر محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: در محور شمال به جنوب محور کرج - چالوس در محدوده پل زنگوله و مرزن آباد همچنین محدوده هزارچم ترافیک سنگین گزارش شده است. در محور هراز نیز محدوده تونل شماره یک، تونل تکاور و پارک جنگلی آمل ترافیک سنگین گزارش مشاهده می‌شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: ترافیک در محور رشت - قزوین و رودبار - منجیل نیمه‌سنگین و سنگین است همچنین ترافیک آزادراه قزوین - کرج و کرج - تهران نیز سنگین تا نیمه سنگین گزارش شده است.

وی به محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در محورهای کرج به چالوس و رودهن به آمل اشاره کرد و گفت: این محدودیت‌ها از ساعت ۱۳ روز جاری اعمال شده است و ادامه خواهد داشت.

رحمانی در خصوص مداخلات جوی در محورهای مواصلاتی اظهار کرد: در اکثر محورهای استان فارس شاهد بارش باران هستیم.

وی در پایان از مردم خواست پیش از آغاز سفر از طریق شماره گیری ٨٨٢۵۵۵۵۵ طی ساعات شبانه روز از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور مطلع شوند.

نظر شما