شناسهٔ خبر: 36328102 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اختلاف منطقه‌ای ترفند جدید دشمنان/ در مقابل توطئه‌های آمریکا ید واحده هستیم

امام جمعه موقت شیراز گفت: ترفند جدید دشمنان اختلاف منطقه‌ای است و می‌خواهند در کل منطقه غرب آسیا مسلمانان را به جان هم انداخته و جنگ‌های داخلی ایجاد کنند تا خلا قدرت در کشورهای اسلامی به وجود آمده و هرج و مرج و کشتار شکل بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام سیدابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه‌‌های امروز نماز جمعه شیراز با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران در مقابل توطئه‌های آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و سعودی‌ها به زانو در نیامده و با هوشیاری تمام ایستادگی و مقاومت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ملت با هوشیاری، مقاومت و ایستادگی دشمنان را شکست داده است، افزود: در هفته وحدت باید مسلمانان نشان دهند دشمن نتوانسته در آن‌ها نفوذ کند.

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه دشمن وحدت مسلمانان را هدف قرار داده است، ادامه داد: ۹۰ درصد احکام ما با اهل سنت یکی است، امروز دشمن همه مسلمانان، آمریکا، اسرائیل، آل سعود و وهابیت است و باید هوشیار و مراقب تحرکات آنان باشیم.

رضوی اردکانی مسئله وحدت را موضوع مهم در جهان اسلام دانست و گفت: دشمن در 4 دهه اخیر ترفندهای مختلفی بر علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران اجرا کرده که با ناکامی و شکست مواجه شده است.

وی ادامه داد: ترفند جدید دشمنان اختلاف منطقه‌ای است و می‌خواهند در کل منطقه غرب آسیا مسلمانان را به جان هم انداخته و جنگ‌های داخلی ایجاد کنند تا خلا قدرت در کشورهای اسلامی به وجود آمده و هرج و مرج و کشتار شکل بگیرد.

امام جمعه موقت شیراز بیان کرد: در سال‌های گذشته شاهد جنایت‌های کثیف و خشن آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در سوریه بودیم که با گروه تروریستی به نام داعش به جان ملت‌های منطقه افتادند و الحمدالله به اهدافی که مدنظر داشتند، دست نیافتند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی، آمریکا و عربستان به دنبال ایجاد هرج و مرج در کشورهای اسلامی نظیر (لبنان، عراق و سوریه) هستند، گفت: این‌ها نیز گروهی را علیه ایران تحریک می‌کنند و روی نقاط ضعف مردم انگشت گذاشته و از آن سوء استفاده می‌کنند.

رضوی اردکانی با بیان اینکه اگر دشمنان در کشورهای اسلامی جنگ به راه می‌اندازند هدف آنان ایران است، گفت: رهبر معظم انقلاب روی کلمه وحدت تاکید دارند و ملت ایران باید هوشیار باشند.

امام جمعه موقت شیراز بیان کرد: امروز دولت و ملت باید در کنار هم باشند، امروز شیعه و سنی در مقابل توطئه‌های آمریکا باید ید واحده باشند، وهابیت نه شیعه و نه سنی است و یک گروه وابسته به رژیم صهیونیستی است.ما هزار و ۴۰۰ سال با برادران اهل سنت یکی بودیم و دین و پیغمبر ما یکی است چطور وهابیت در مناطق سنی‌نشین، اهل سنت را تحریک می‌کنند این‌ها مشرک هستند.

انتهای پیام/ی

نظر شما