شناسهٔ خبر: 36325356 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

جذاب مثل درکلاسیکر/ بررسی آخرین وضعیت بایرن مونیخ و دورتموند پیش از بازی بزرگ

فردا شب (شنبه) قرار است تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و دورتموند به مصاف هم بروند.

صاحب‌خبر -

جذاب مثل درکلاسیکر/ بررسی آخرین وضعیت بایرن مونیخ و دورتموند پیش از بازی بزرگبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و دورتموند قرار است فرداشب (شنبه) از ساعت ۲۱ به وقت تهران در ورزشگاه آلیانز آره‌نا به مصاف هم بروند.

تیم لوسین فاوره در حالی در این بازی مهمان است که پس از تساوی بدون گلی که مقابل شالکه رقم زد، حتی تا آستانه اخراج از دورتموند هم پیش رفت. البته زنبور‌ها پس از آن شکست در ۳ بازی اخیر خود به برتری رسیدند و حالا برای حفظ روند رو به رشد خود به مصاف بایرن مونیخ می‌روند. آنها در ۳ بازی اخیر مقابل تیم‌های مونشن گلادباخ، اینتر و ولفسبورگ پیروز شدند و همین باعث شده با روحیه و توان بیشتری «درکلاسیکر» را برگزار کنند.

در سوی دیگر میدان، بایرن مونیخ شرایط ویژه‌ای دارد. مسئولان این باشگاه پس از شکست شرم‌آور ۵ بر یک مقابل آینتراخت فرانکفورت نیکو کواچ را از سرمربیگری بایرن برکنار کردند و باواریایی‌ها طی روزهای گذشته به صورت موقت زیر نظر هانس دیتر فلیک تمرین و بازی می‌کنند. این در شرایطی است که بایرن مونیخ در بازی قبلی خود مقابل المپیاکوس یونان توانست به برتری ۲ بر صفر دست پیدا کند و آماده یک آزمایش سخت‌تر برابر دورتموند شود.

بازی دو تیم در شرایطی فردا شب برگزار می‌شود که حضور جیدون سانچ و مارکو رویس دو ستاره اصلی تیم دورتموند در این بازی، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و باید دید نظر کادرفنی در خصوص آنها چیست.

انتهای پیام/

نظر شما