شناسهٔ خبر: 36315540 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

امحاء ۵۰۰ میلیارد ریال کالا در سازمان اموال تملیکی

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: از ابتدای سال تاکنون، سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ۵۰۰ میلیارد ریال کالا را منهدم کرده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

جمشید قسوریان گفت: پیش از این که این جانب به سمت مدیرعاملی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی منصوب شوم این سازمان کالاهای انهدامی خود را جمع کرده و هر چند ماه یک بار این کالاها را طی مراسمی منهدم می‌کرد که این خود، باعث افزایش میزان کالاهای انهدامی می‌شد؛ اما ما دیگر کالاها را به صورت یک جا منهدم نمی‌کنیم و در حال حاضر برنامه امحاء در سازمان اموال تملیکی به صورت تقویمی در آمده و ماهانه در هر استان، هر مقدار کالایی که لازم است تا امحاء شود در همان استان منهدم می‌شود.

اخبار اقتصادی-وی افزود: کالاهایی که در سازمان اموال تملیکی امحاء می‌شود، معمولا کالاهای سلامت محور هستند که یا تاریخ مصرف ندارد یا تاریخ مصرف آن‌ها گذشته است؛ ضمن آنکه بعضی از کالاها که برای تولید داخل ضرر و زیان هم دارد، مثل پوشاک یا کالاهای قاچاق قطعا جزو کالاهای انهدامی محسوب می‌شود.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: از ابتدای سال تاکنون، سازمان اموال تملیکی ۵۰۰ میلیارد ریال کالا را طی ماه‌های مختلف و همچنین استان‌های متفاوت منهدم کرده است.

نظر شما