شناسهٔ خبر: 36147433 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

انتقاد یک مدیر ارشد دولتی به دولت: به آلودگی هوا توجهی نمی‌شود

فارس نوشت: معاون منابع انسانی سازمان محیط زیست با بیان اینکه برای اسقاط خودرو تقاضا ایجاد کنیم ، گفت: دولت به موضوع آلودگی هوا بی توجه است.

صاحب‌خبر -

مسعود تجریشی، معاون محیط انسانی سازمان‌محیط زیست با بیان اینکه به آلودگی هوا توجه خاصی نمی‌شود، گفت: به راحتی امکان تردد خودروهای فرسوده در شهرها فراهم است.

معاون محیط انسانی سازمان محیط زیست با اشاره به ارسال نامه‌ای که به کمیسیون صنایع در خصوص طرح ساماندهی خودرو مجلس و ارسال نامه‌ای جداگانه به معاون اول رئیس جمهور درخصوص ساماندهی اسقاط خوردوهای فرسوده نوشته است، اظهار داشت: در این نامه‌ها با توجه به قطع واردات خودرو در کشور، پیشنهاد دادیم

برای اسقاط خودرو تقاضا ایجاد کنیم/ بی توجهی دولت به آلودگی هوا

برای اسقاط خودروها تقاضا ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه باید تولید خودرو داخلی منوط بر اسقاط خودروهای اسقاطی باشد. گفت: تقاضای اسقاط خودرو در کشور وجود دارد و می‌توان از برگه اسقاط برای واردات قطعات خودرو هم استفاده کرد.

معاون محیط انسانی سازمان محیط زیست ابراز داشت: با ایجاد تقاضا برای برگه‌های اسقاط می‌توان ماشین‌های کهنه و فرسوده را از سطح شهرها جمع‌آوری کرد.

تجریشی با تاکید بر اینکه برای حل معضل آلودگی هوا باید خوروهای فرسوده از سطح شهرها جمع آوری شوند، گفت: دولت تصمیم داشت اجازه تردد خوروهایی که در هر ۱۰۰ کیلومتر ۸ لیتر بنزین می‌سوزانند را ندهد، اما پس از مدتی حرف خود را پس گرفت و این رفتار حاکی از بی‌توجهی به مساله آلودگی هواست.

47231

نظر شما