شناسهٔ خبر: 36139958 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدال برنز مردانی و افزایش امتیاز کسب سهمیه المپیک

سجاد مردانی در راه کسب سهمیه المپیک در مسابقات صربستان به مدال برنز دست پیدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هجدهمین تورنمنت بین‌المللی تکواندو صربستان در رده سنی  بزرگسالان با حضور 285 هوگوپوش یک‌شنبه 5 آبان ماه در شهر بلگراد برگزار شد و تکواندو‌کار اصفهانی موفق به کسب مدال شد.

تیم ملی تکواندو مردان کشورمان به منظور کسب امتیاز در راستای ارتقاء رنکینگ المپیکی با 6 هوگوپوش در این رویداد حضور پیدا کرد که سجاد مردانی در وزن 87+ کیلوگرم در این رقابت‌ها شرکت کرد.

تکواندو‌کار اصفهانی تیم ملی در گام نخست استراحت داشت و سپس به مصاف برنده پیکار مارتینیک و مقدونیه رفت؛ مردانی در این مرحله با نتیجه 18 بر 14 گئورگیوسکی دجان از مقدونیه را شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد.

وی که با حضور در نیمه‌نهایی مدال برنز خود را قطعی کرده بود رو در روی میکولاج اسزافرسکی از لهستان قرار گرفت و با نتیجه 14 بر 6 شکست خورد تا از صعود به فینال بازبماند؛ به این ترتیب مردانی به مدال برنز رسید و 3.60 امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک به دست آورد.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی‌محمد بسحاق و وحید عبدالهی به عنوان مربی بود؛ همچنین این مسابقات G1 بود و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 10، 6 و 3.60  امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق گرفت.

انتهای پیام/63090/م/

نظر شما