شناسهٔ خبر: 36086367 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اختصاص 41 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های آبرسانی در «دشتی»

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان دشتی گفت: 41 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های آبرسانی دشتی و کاهش زمان قطعی آب در نوبت‌بندی آب تخصیص یافته است.

صاحب‌خبر -

بابک عمویی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان دشتی به قطعی آب در شهرهای دشتی ناشی از شکستگی شبکه آبرسانی اشاره کرد و اظهار داشت: شبکه آب شهر خورموج صبح امروز دچار شکستگی و سبب قطعی شبکه و هدررفت آب شد که خوشبختانه این مشکل برطرف شده است.

 رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان دشتی خاطرنشان کرد:  با تلاش اکیپ تعمیرات آب و فاضلاب بعد از چهار ساعت، در حال حاضر آب به شبکه آبرسانی شهرخورموج  وصل شده است.

وی به وضعیت نوبت‌بندی توزیع آب در شهرهای دشتی اشاره و بیان کرد: نوبت‌بندی توزیع آب در شهرهای دشتی متفاوت است که در شهر خورموج در شبانه‌روز 18 ساعت آب در شبکه آبرسانی جریان دارد.

عمویی با بیان اینکه آب در شهرهای دشتی معمولا بین سه تا 9 ساعت قطع است، گفت: در شهر کاکی بین 10 تا 12 ساعت و در بخش شنبه و طسوج نیز سه ساعت در شبانه‌روز قطع است.

وی  از آغاز عملیات  حفر و تجهیز سه حلقه چاه آب در دشتی خبر داد و بیان کرد: عملیات لایروبی، کف‌شکنی، به‌سازی، ویدیو‌متری سه حلقه چاه با همکاری اداره آب و فاضلاب آغاز شده است.

 رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان دشتی بیان کرد: حفر و تجهیز دو حلقه چاه در دره تاج‌آباد شهر خورموج در دستور کار قرار گرفته است که از هفته آینده عملیات آن آغاز می‌شود.

وی افزود: در راستای بهبود وضعیت آب آشامیدنی و افزایش ظرفیت آب در شهرستان دشتی  یک‌میلیارد و 600 میلیون تومان برای  تجهیز و کف‌شکنی 6 حلقه چاه آب تخصیص یافته است.

 عمویی با بیان اینکه یک حلقه چاه در شهر کاکی در همین راستا و به‌سازی شده است، تصریح کرد: دو و نیم میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی و  تقویت منابع آبی شهرستان دشتی تصویب شده است.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان دشتی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های تامین  و افزایش ظرفیت آبدهی در شبکه آبرسانی شهرهای دشتی، گفت: در این راستا 41 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های آبرسانی دشتی تخصیص یافته است.

عمویی بیان کرد: با تکمیل طرح‌های آبرسانی در دشتی زمان قطعی آب در نوبت بندی توزیع آب در شبکه آبرسانی کاهش می‌یابد.

 انتهای پیام/

نظر شما