شناسهٔ خبر: 36085563 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بهترین بازارهای پوشاک در استانبول را با بیسان گشت بشناسید

30054

استانبول از جمله شهرهای مهم ترکیه هست که سالانه جمعیت زیادی گردشگر را از نقاط مختلف دنیا به سمت خود جذب می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابراعلام بیسان گشت، نکته‌ای که حائز اهمیت است این است که مسافران استانبول همانند مسافران تور باکو تنها برای تفریح و گردشگری به این شهر سفر نمی‌کنند بلکه تعداد زیادی از مسافران برای خرید عمده و خورده پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه و واردکردن آن به کشور خود به این شهر سفر می‌کنند. گفتنی است که در ایران نیز با توجه به بالا بودن کیفیت پوشاک ترک، ایرانیان تمایل زیادی به خرید این پوشاک داشته و با توجه به بالا بودن تقاضا برای این نوع اجناس در ایران، افراد زیادی به استانبول سفرکرده و به‌صورت عمده پوشاک وارد می‌کنند. ناگفته نماند که حتی مسافرانی که برای تفریح به استانبول سفر می‌کنند نیز علاقه زیادی به خرید پوشاک ترک برای خود و دوست و آشنایان خوددارند. لذا شناخت بهترین بازارهای استانبول برای خرید انواع پوشاک می‌تواند مهم و خواندنی باشد.

بهترین بازارهای عمده‌فروشی در استانبول :

در استانبول با توجه به این‌که تعداد زیادی از مسافران تور استانبول طرفدار پوشاک ترک می‌باشند بازارهای عمده‌فروشی انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه وجود دارد. البته باید گفت مغازه‌هایی که به‌صورت عمده، پوشاک را به فروش می‌رسانند خورده فروشی هم می‌کنند. لذا می‌توان هر نوع پوشاک مصرفی خانگی را باقیمتی بسیار مناسب از این بازارها برای خود و دوستان و آشنایان تهیه کرد. در ادامه به بازارهای عمده‌فروشی پوشاک در استانبول می‌پردازیم.

۱- بازار مرتور استانبول

بازار مرتر استانبول یکی از بازارهای عمده‌فروشی مهم در استانبول هست که در آن انواع پوشاک وجود دارد و تمامی سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. هر کسی که به این بازار رفته باشد بی‌شک دست‌پر از این بازار بیرون خواهد آمد. در بازار مرتور استانبول اجناس علاوه بر عمده، به‌صورت خورده نیز به فروش می‌رسد. قیمت انواع پوشاک در بازار مرتر بسیار ارزان‌تر از جاهای دیگر هست و به‌علاوه کیفیت اجناس بسیار بالاست. بی‌شک این بازار یکی از بازارهای فوق‌العاده برای خرید پوشاک به‌صورت عمده و خورده هست.

۲- بازار آکسارای استانبول

بازار آکسارای استانبول در واقع یکی از بازارهای بسیار قدیمی در استانبول است که در آن انبوهی از پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه برای تمامی سنین و سلیقه‌ها پیدا می‌شود. گفتنی است که نسبت به کیفیت اجناس در این بازار قیمت‌ها بسیار مناسب هست. در این بازار نیز پوشاک به‌صورت عمده و هم خورده به فروش می‌رسد. در زیرزمین بازار آکسارای نیز پر از مغازه‌های عمده‌فروشی ست که قیمت اجناسشان بسیار مناسب است. قطعا اگر به این بازار رفته باشید با دست خیلی پر برمی‌گردید.

۳- بازار ماحموت پاشا استانبول

در واقع بازار ماحموت پاشا مابین بازار بزرگ استانبول و بازار امینونو قرار دارد که یکی دیگر از بازارهای مهم پوشاک در استانبول هست. در بازار ماحموت پاشا حدود ۲۵۶ مغازه وجود دارد که می‌توان مکانی فوق‌العاده برای خرید پوشاک در استانبول باشد. گفتنی است که در این بازار علاوه بر انواع پوشاک می‌توان سوغاتی‌های دیگری که مربوط به خود استانبول هست ازجمله : انواع ادویه، صنایع‌دستی، شیرینی و باقلوا و... را تهیه کرد.

۴- بازار خیابان نیشانتاشی استانبول

در خیابان نیشانتاشی استانبول انبوهی از مغازه‌های عمده‌فروشی لباس‌های مجلسی وجود دارد که به‌صورت تکی هم به فروش می‌رسد. گفتنی است که در این بازار اجناس به علت دست‌دوز بودن کمی با قیمت بالا به فروش می‌رسند. اما باید گفت اجناس بسیار زیبا و خاصی می‌توان در این بازار خریداری کرد.

نکته مهمی که باید در مورد خرید در استانبول بدانید این است که تا می‌توانید چانه‌بزنید چرا که مغازه‌داران با توجه به این‌که می‌دانند شما مسافرید معمولا قیمت را بالاتر از قیمت واقعی خود میگویند.

انتهای رپرتاژ آگهی 

نظر شما