شناسهٔ خبر: 36070263 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آمادگی کامل مدیریت شهری ارومیه با آغاز بارش‌های پاییزی/لایروبی مسیل‌ها پایان یافت

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه گفت: با توجه به آغاز بارش‌های پاییزی، لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و مسیل‌های شهر ارومیه پایان یافته و تمامی کانال‌ها پاکسازی شده است.

صاحب‌خبر -

امیر سحابی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه در خصوص پاکسازی و لایروبی کانال‌های شهر ارومیه اظهار کرد: با توجه به آغاز بارش‌های پاییزی، لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و مسیل‌های شهر ارومیه با کمک و همیاری نیروهای سازمان‌های خدمات‌رسان شهرداری پایان یافته و تمامی کانال‌ها پاکسازی شده است.

وی افزود: برای اجرای عملیات پاکسازی و لایروبی کانال‌ها و مسیل‌ها، تمامی سازمان‌های مدیریت پسماند، آتش نشانی، عمران، سازمان سیما و منظر و فضای سبز و سازمان مدیریت بحران به طور مستقیم و نیروی کار بالغ بر هزار و 500 نفر با تمامی امکانات و ماشین آلات وارد عمل شده و در حال آماده باش کامل  و ارائه خدمات به همشهریان هستند.

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه بیان کرد: تمامی نیروهای خدمات رسان در راستای خدمات رسانی مطلوب در طی 10 روز گذشته در آماده باش کامل  بوده و مراحل اجرایی عملیات پاکسازی و لایروبی در حال  حاضر با توجه به تداوم بارش‌‌ها و نزولات آسمانی،  ادامه خواهد داشت.

 وی اضافه کرد: لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و مسیل ‌های شهر ارومیه با هدف ساماندهی آب‌های سطحی تداوم دارد و از همشهریان درخواست شده برای جلوگیری از آبگرفتگی بیش از حد از ریختن زباله و نخاله درون کانال‌ها خودداری کنند.

 سحابی خاطر نشان کرد: شهروندان ارومیه در صورت مشاهده آبگرفتگی در تمامی نقاط شهر به صورت 24 ساعته با شماره 137 در ارتباط بوده  تا در اسرع  وقت رفع مشکل شود.

انتهای پیام /61022/ن

نظر شما